MP3 Directory 1 t/m 3 en Kaart directory 1 t/m 3

Gestart door SlechtValk, april 10, 2019, 22:08:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

SlechtValk

In de Geavanceerde instellingen vind ik drie instellingen die met MP3 beginnen.

MP3 Directory 1
MP3 Directory 2
MP3 Directory 3

Wat is het verschil tussen deze mappen en waar dienen ze precies voor?

Ook zie ik drie directory's die beginnen met "kaart"...

kaart directory 1
kaart directory 2
kaart directory 3

Het lijkt me evident dat ze met kaarten te maken hebben, maar wat is precies het verschil en de functie van deze verschillende mappen?
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Alex Kwak

Op deze manier kan je ook folders selecteren die door andere app's gebruikt worden
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

SlechtValk

Maar waar dienen ze precies voor? waarom 3 mappen voor mp3's en 3 mappen voor kaarten?

Wat is het verschil tussen die verschillende mappen?
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Alex Kwak

Stel je wilt ook de kaarten uit AviMap gebruiken, en/of uit een andere app die kaarten gebruikt van hetzelfde formaat. Dan kan je hiermee die folders aangeven, en hoef je de kaarten niet dubbel op je mobiel te zetten.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

SlechtValk

Citaat van: Alex Kwak op april 11, 2019, 15:45:35 PM
Stel je wilt ook de kaarten uit AviMap gebruiken, en/of uit een andere app die kaarten gebruikt van hetzelfde formaat. Dan kan je hiermee die folders aangeven, en hoef je de kaarten niet dubbel op je mobiel te zetten.

Begrijp ik goed dat de drie kaartmappen eigenlijk dezelfde functie hebben?
Dat dus als het ware uit drie verschillende mappen (naar keuze) de kaarten bij elkaar geschraapt worden om ze in ObsMapp te gebruiken?

En stel: ik download ze m.b.v. de downloadfunctie binnen ObsMapp (instellingen > download - OSM-kaarten) in welke van de drie mappen zet hij ze dan neer (of is dat dan weer op een andere plek)?
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Alex Kwak

Citaat van: SlechtValk op april 11, 2019, 15:55:34 PM
Begrijp ik goed dat de drie kaartmappen eigenlijk dezelfde functie hebben?
Dat dus als het ware uit drie verschillende mappen (naar keuze) de kaarten bij elkaar geschraapt worden om ze in ObsMapp te gebruiken?
En stel: ik download ze m.b.v. de downloadfunctie binnen ObsMapp (instellingen > download - OSM-kaarten) in welke van de drie mappen zet hij ze dan neer ?

Ja, ja en ja  :blink:
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

SlechtValk

Citaat van: Alex Kwak op april 11, 2019, 16:03:50 PM
Citaat van: SlechtValk op april 11, 2019, 15:55:34 PM
En stel: ik download ze m.b.v. de downloadfunctie binnen ObsMapp (instellingen > download - OSM-kaarten) in welke van de drie mappen zet hij ze dan neer ?

Ja, ja en ja  :blink:

Die laatste (die je hebt laten staan) was een open vraag, waar "ja" dus geen valide antwoord op is (tenzij je er een vraagteken achter zet, in geval je het zelf niet zo weten... maar dat kan ik me niet voorstellen).

Ik stelde deze vragen deels ook omdat ik mijn nieuwe telefoon graag naar wens wil inrichten, waarbij ik zo veel mogelijk grote documenten (zoals osm-kaarten en geluiden-collecties) op de SD-kaart wil laten zetten...

Ik kreeg de indruk dat ik hiermee osm-kaarten die gedownload werden vanuit de app, alsook multimedia (zoals vogelgeluiden) op de SD-kaart kon laten zetten... klopt dat? en hoe doe ik dat dan? welke van die mappen moet ik daarvoor naar mijn sd-kaart laten wijzen?

Of kan dat dan weer niet via deze weg? en hoe kan dat dan wel?
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.