uitwerpsel....Das?

Gestart door Gert Kremer, april 15, 2019, 14:21:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gert Kremer

deze keutel kwam ik Zaterdag tegen. Het zand was naar één kant uitgekrabd. Geen sporen gevonden, mijn vriend de Hond was wel onrustig.
het is niet dicht gewerkt, vanmorgen ook nog het zelfde op een andere plek gezien (wat ouder), onder het ingewaaide blad was ook poep.
Ik ga voor Das. of zijn er nog andere dieren die een kuil graven en niet weer dicht maken. Zoals een poes werkt. 
Ik hoor het graag.-
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Rob Koelman

Prima mestputje van das...
Met vriendelijke groet, Rob

Gert Kremer

dankjewel ...  zal wel een zwerver. Kan ik deze invoeren? Rob.
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Rob Koelman

Citaat van: Gert Kremer op april 15, 2019, 14:41:42 PMdankjewel ...  zal wel een zwerver. Kan ik deze invoeren? Rob.

Invoeren: zeker!

Zwerver: niet waarschijnlijk. Mestputjes hebben een zeer duidelijke sociale functie en worden enerzijds rondom de burchten gevonden en anderzijds op territoriumgrenzen met naburige families.
Met vriendelijke groet, Rob

Gert Kremer

zal deze invoeren....tis wel nieuw dan in die buurtschap.
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Rob Koelman

Citaat van: Gert Kremer op april 15, 2019, 14:55:47 PMzal deze invoeren....tis wel nieuw dan in die buurtschap.

Dan is de uitdaging om nu ook de burcht te vinden...   ;)
Met vriendelijke groet, Rob

Gert Kremer

Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.