Herman van der Meer (HPM)

Gestart door Vincent Hart, maart 11, 2019, 17:17:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Vincent Hart

Helaas bereikte ons onlangs het droeve bericht dat Herman van der Meer (HPM op dit forum) ernstig ziek is, en niet meer zal terugkeren hier.
Voor wie een kaartje of attentie wil sturen, zie dit topic voor het adres van het verzorgingstehuis waar hij verblijft.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Rijswijk †

Ja, een erg droevig bericht. Als je niet meer in staat bent om via de computer te communiceren, dan is er behoorlijk wat aan de hand!
Ik ga eens zoeken naar mijn kaartjes........

Goed dat je er ook hier melding van maakt, Vincent.
Groet, Minke.

frankneijts

Op Facebook zag ik het trieste bericht dat Herman op 67-jarige leeftijd na een relatief kort ziekbed is overleden. Misschien waren zijn bijdragen op dit forum wel eens controversiëel maar in mijn ogen altijd oprecht kritisch, vaak opbouwend en in elk gevaal inspirerend en daar wil ik hem graag voor bedanken. Zijn nabestaanden wens ik veel sterkte dit verlies te dragen. Rest in peace Herman ..
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

OJGoreng

Zijn toon vond ik niet altijd even geslaagd (meestal eigenlijk wel), maar hij verwoordde meestal wel precies hoe ikzelf ergens over dacht, maar over bleef zwijgen wegens geen zin in gezeik. Inderdaad een groot gemis.
Met vriendelijke groet, Zainal

egilio

Ik echo wat OJGoreng en frankneijts zeggen. Ik kon Herman's bijdragen altijd zeker wel waarderen. Sterkte voor de nabestaanden.
Egil
Currently in Oxford
Zambian Carnivore Programme

WildCRU
Take nothing but pictures, leave nothing but footprints and waste nothing but time[/i]

Vincent Hart

Citaat van: frankneijts op juli 14, 2019, 14:18:45 PM
Op Facebook zag ik het trieste bericht dat Herman op 67-jarige leeftijd na een relatief kort ziekbed is overleden. Misschien waren zijn bijdragen op dit forum wel eens controversiëel maar in mijn ogen altijd oprecht kritisch, vaak opbouwend en in elk gevaal inspirerend en daar wil ik hem graag voor bedanken. Zijn nabestaanden wens ik veel sterkte dit verlies te dragen. Rest in peace Herman ..
Hier het bericht van Hermans zoon.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

gerdwichers8

Citaat van: frankneijts op juli 14, 2019, 14:18:45 PM
altijd oprecht kritisch...    ..Rest in peace Herman ..

..het valt uit zijn forumbijdragen niet op te maken of 'oprechte kritiek' hem hiernamaals vrede heeft gebracht..zelf leek hem dat veel te ver gaan