Waarnemingen smartphone doorgegeven foute lokatie object

Gestart door Van de Voorde Michel, maart 06, 2019, 14:33:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

Van de Voorde Michel

Geachte administrator,

Ik merk dat bij de twee waarnemingen van een zeehond vandaag voor of op de Vlaamse kust, de plaats waar de smartphone van de waarnemer doorgegeven wordt en niet waar de zeehond juist ongeveer is. De twee waarnemingen worden gelokaliseerd IN TWEE HOOGBOUWAPPARTEMENTSGEBOUWEN. Daar komt geen zeehond. Bij vogels zal de fout door iOBS natuurlijk niet meteen duidelijk zijn. maar een zeehond. ONMOGELIJK. Gisteren heb ik ook al waarnemingen van onder meer een zeehond, een eider-eend en nog wat vogels in een ITALIAANS RESTAURANT gevonden.
Toevallig kijk ik systematisch uit naar zeehonden en die duiken ook wel in ogenschijnlijk vreemde plaatsen op - de marina in Nieuwpoort jachthaven maar de dieren worden wel op een slipway met een leuke helling om aan land te komen zonnen, gefotografeerd. Bootjes vlot in en uit het water en zeehonden idem.
Mvg!

Ik gebruik de site www.waarnemingen.be (die doorgeeft naar uw forum)

hiskodevries

via waarnemingen.be kun je zelf de waarnemer een email sturen als je zelf ingelogd bent en de betreffende waarneming opent.
dit heeft niets met obsmapp te maken maar met luiheid van de waarnemer
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0