Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20   Omlaag

Auteur Topic: praatsessie nieuwe versie  (gelezen 43302 keer)

thijsdegraaf

• Gast
Re: praatsessie nieuwe versie
« Reactie #150 Gepost op: april 05, 2019, 08:36:43 am »

De nieuwe site kun je niet meer half noemen. Bij het invoeren zijn de gemiste functies weer aanwezig. (vanuit de waarneming op het forum vragen, link toevoegen, waardplant aangeven) Invoeren via foto's op de laptop gaat veel makkelijker dan eerst.
Als je het vergelijkt met het (club)huis: Als je huis grondig verbouwd wordt accepteer je het ook, dat je een tijdje in de rommel blijft zitten.
Het lijkt me, dat zelfs de meest veeleisende, verstokte gebruiker van de oude site zo langzamerhand kan overstappen om voor sommige functies nog gebruik te maken van de oude site. Ik weet niet hoe het met invoeren per telefoon zit.
Ik heb ook geen overzicht van hoe het voor de admins is bij het goedkeuren. Of dat al een beetje loopt. En hoe het met de planning is voor het schrijven van teksten op de nieuwe site.

Aanvulling: Had het antwoord van Marleen nog niet gelezen. Het is jammer als betrokken mensen weg lopen. Aan de andere kant kun je je dan afvragen hoe betrokken je bent als het is, omdat je andere gedachten hebt over de aankleding en werking van een site. Of als het even wat moeizamer gaat, maar niet vergeleken met enkele jaren geleden. Je hebt genoeg invloed als ik kijk hoeveel wensen er al gerealiseerd zijn. Soms zie je ook tegengestelde wensen (kleurtjes).
« Laatst bewerkt op: april 05, 2019, 17:40:13 pm door thijsdegraaf »

hiskodevries

• Forum beheerder
« Reactie #151 Gepost op: april 05, 2019, 08:58:58 am »

ik heb jullie hulp even nodig. Betreft verspreidingskaarten.
ik hoor geluiden , welke kloppen, dat ze niet helemaal het zelfde zijn qua plaatsing van de hokken.
Hoe groter het hok hoe groter de afwijking (volgens mij)
Alleen heb ik geen idee wat de waarheid is t.o.v. de topografische atlas
b.v. https://waarneming.nl/soort/maps/25354?from=2018-01-01&to=2019-04-04&show_heatmap=0&method=0&count_ex=2&only_valid=0&grid=1000&kwart=0&st=&second_specie=
en roep dezelfde soort op de nieuwe site eens op met https://waarneming.nl/species/25354/maps/?use_interval=on&start_date=2018-04-04&interval=31536000&end_date=2019-04-04&map_type=grid1k
en dan ook met 5km grid
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

marijn

• Member
    • test
« Reactie #152 Gepost op: april 05, 2019, 09:25:50 am »

ik hoor geluiden , welke kloppen, dat ze niet helemaal het zelfde zijn qua plaatsing van de hokken.
b.v. https://waarneming.nl/soort/maps/25354?from=2018-01-01&to=2019-04-04&show_heatmap=0&method=0&count_ex=2&only_valid=0&grid=1000&kwart=0&st=&second_specie=
en roep dezelfde soort op de nieuwe site eens op met https://waarneming.nl/species/25354/maps/?use_interval=on&start_date=2018-04-04&interval=31536000&end_date=2019-04-04&map_type=grid1k
en dan ook met 5km grid
Het 5km-grid klopt idd niet op de nieuwe site.  :-X
Daar heb je geen topografische atlas voor nodig.
De linksonder-hoekpunten van het (correcte) 5km-RD-grid liggen simpelweg op de X- en Y-coördinaten die eindigen op 0000 en 5000.
Marijn Prins

lukasverboom

• Observado Admin
  • *
  • Elysia viridis
« Reactie #153 Gepost op: april 05, 2019, 10:44:37 am »

een zwevende sla op knop in het invoerscherm is ook bij de ontwikkelaars bekend

Dat zou heel fijn zijn. Wat ook fijn zou zijn is als deze knop met de "enter"-toets te bedienen zou zijn, zodat na het typen van een naam de waarneming opgeslagen kan worden zonder naar de muis te hoeven grijpen. Op de vorige site werkte dit, en dat is nu (voor mij) de voornaamste reden dat invoeren daar sneller gaat.
Groet,
Lukas

Marien bioloog
Favoriete groepen: Schelpen, korstmossen, mossen, vleermuizen, vogels, nachtvlinders.

Heb jij ook korstmossen en mossen in de tuin? Meld het hier: https://forum.waarneming.nl/index.php/topic,464730

Henri van Dodeweerd

• Member
« Reactie #154 Gepost op: april 05, 2019, 11:06:23 am »

een zwevende sla op knop in het invoerscherm is ook bij de ontwikkelaars bekend

Dat zou heel fijn zijn. Wat ook fijn zou zijn is als deze knop met de "enter"-toets te bedienen zou zijn, zodat na het typen van een naam de waarneming opgeslagen kan worden zonder naar de muis te hoeven grijpen. Op de vorige site werkte dit, en dat is nu (voor mij) de voornaamste reden dat invoeren daar sneller gaat.

Eens! Overigens als je achter de datum of de tijd gaat staan, werkt de enterknop wel.

De nieuwe site kun je niet meer half noemen. Bij het invoeren zijn de gemiste functies weer aanwezig. (vanuit de waarneming op het forum vragen, link toevoegen, waardplant aangeven) Invoeren via foto's op de laptop gaat veel makkelijker dan eerst.
Als je het vergelijkt met het (club)huis: Als je huis grondig verbouwd wordt accepteer je het ook, dat je en tijdje in de rommel blijft zitten.
Het lijkt me dat zelfs de meest veeleisende, verstokte gebruiker van de oude site zo langzamerhand kan overstappen om voor sommige functies nog gebruik te maken van de oude site. Ik weet niet hoe het met invoeren per telefoon zit.
Ik heb ook geen overzicht van hoe het voor de admins is bij het goedkeuren. Of dat al een beetje loopt. En hoe het met de planning is voor het schrijven van teksten op de nieuwe site.

Aanvulling: Had het antwoord van Marleen nog niet gelezen. Het is jammer als betrokken mensen weg lopen. Aan de andere kant kun je je dan afvragen hoe betrokken je bent als het is omdat je andere gedachten hebt over de aankleding en werking van een site. Of als het even wat moeizamer gaat, maar niet vergeleken met enkele jaren geleden. Je hebt genoeg invloed als ik kijk hoeveel wensen er al gerealiseerd zijn. Soms zie je ook tegengestelde wensen (kleurtjes).

Helemaal mee eens. Ik gebruik de nieuwe nu ook veel vaker. De laatste wensen komen vanzelf!
Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

Henk Soepenberg

• Member
« Reactie #155 Gepost op: april 05, 2019, 11:49:08 am »

en dan ook met 5km grid
Het 5km-grid klopt idd niet op de nieuwe site.  :-X
Daar heb je geen topografische atlas voor nodig.
De linksonder-hoekpunten van het (correcte) 5km-RD-grid liggen simpelweg op de X- en Y-coördinaten die eindigen op 0000 en 5000.

'Mijn' 10 x 10 km hok 220,490 ligt op de nieuwe site 3 km oostelijker en 1 km zuidelijker, dus nu op 223,489 (hoekpunt linksonder).
Gecheckt met de ANWB Topografische Atlas van Overijssel.

hiskodevries

• Forum beheerder
« Reactie #156 Gepost op: april 05, 2019, 12:14:34 pm »

Henk en Marijn bedankt voor het uitzoeken, dan klopt het vermoeden

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

hiskodevries

• Forum beheerder
« Reactie #157 Gepost op: april 05, 2019, 12:28:01 pm »

in progress 'soortenlijsten per gebied'
inclusief een optie om de waarnemingen van 1 soort in dat gebied te plotten

Henri van Dodeweerd

• Member
« Reactie #158 Gepost op: april 05, 2019, 13:12:30 pm »

in progress 'soortenlijsten per gebied'
inclusief een optie om de waarnemingen van 1 soort in dat gebied te plotten

Super! Goed bezig!  :duim:
Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

hiskodevries

• Forum beheerder
« Reactie #159 Gepost op: april 05, 2019, 13:23:02 pm »

Uitgebreide zoekopties op waarnemingen, fotos en geluiden
(Let op de mogelijkheden variëren per object )

SlechtValk

• Betatest Herkenningsapp
  • *
    • Ondertekening
« Reactie #160 Gepost op: april 05, 2019, 15:07:10 pm »

registreren -> voldoet niet meer aan de privacywetgeving
Oei. Als dat maar goed gaat....  Ik zou het er nog even laten staan.
Je bent het mensen zo gewoon aan het dwingen. Terwijl mensen de hele tijd zeggen, doe het nou niet.

Nee ik denk juist dat de registratiefunctie de eerste is die je zou moeten omzetten (zeker als die niet meer voldoet)... we hebben het over nieuwe gebruikers... die wil je sowieso al niet op de oude site hebben... die kunnen ook niet "boos" zijn omdat ze de oude site in principe niet kennen en dus niet weten wat ze missen... dus lijkt me hele goede zet om registreren alleen via nieuwe site mogelijk te maken!
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)

Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Gerrian

• Admins
  • Admingroep: Kevers
    • Mijn website
« Reactie #161 Gepost op: april 05, 2019, 15:14:17 pm »

niemand wordt gedwongen. natuurlijk moet de oude site geen los zand worden.
Maar je kunt het ons niet kwalijk nemen dat functies die niet goed meer werken worden verwijderd en dat functies die op de nieuwe versie beter werken een voorsprong krijgen.
(een zwevende sla op knop in het invoerscherm is ook bij de ontwikkelaars bekend)
Dwang willen we niet, maar een beetje duwen mag best. Anders ontdekken de notoire oude site gebruikers (waaronder ik) niet dat de ontwikkelaars niet stil hebben gezeten. Als validator moet ik wel veel gebruik maken van de oude site (dus toch een beetje dwang) omdat valideren op de nieuwe site nog niet goed werkt. Foto's en relaties toevoegen aan via iObs ingevoerde waarnemingen deed ik tot nu toe ook via de oude, omdat relaties niet mogelijk waren op de nieuwe. Maar ik ontdekte dat dit inmiddels (hoe lang al?) wel het geval is. Dus nu verwerk ik mijn waarnemingen toch maar op de nieuwe site. Voordeel van de nieuwe: foto toevoegen en wijzigen waarneming (ik pas de locatie nog wel eens aan als ik zeker weet dat ik niet op een dak of midden in een vijver stond) gaan in één moeite door, terwijl je in de oude versie twee keer moest opslaan.
Ik vind nog steeds dat het proces van introduceren van de nieuwe site, waarbij lange tijd twee versies naast elkaar bestaan, erg moeizaam verloopt, maar ik word nu toch weer voorzichtig positief.

Marleen

• Member
« Reactie #162 Gepost op: april 05, 2019, 15:15:17 pm »

registreren -> voldoet niet meer aan de privacywetgeving
Oei. Als dat maar goed gaat....  Ik zou het er nog even laten staan.
Je bent het mensen zo gewoon aan het dwingen. Terwijl mensen de hele tijd zeggen, doe het nou niet.

Nee ik denk juist dat de registratiefunctie de eerste is die je zou moeten omzetten (zeker als die niet meer voldoet)... we hebben het over nieuwe gebruikers... die wil je sowieso al niet op de oude site hebben... die kunnen ook niet "boos" zijn omdat ze de oude site in principe niet kennen en dus niet weten wat ze missen... dus lijkt me hele goede zet om registreren alleen via nieuwe site mogelijk te maken!

Oh, wacht.

Het gaat over het "registeren" maar er staat niet bij welke pagina.
Ik heb het gelezen als het registreren van waarnemingen.
Maar jij leest het als registeren van account.

Daar zit de verwarring. Excuus als ik het verkeerd begrepen heb, en het gaat over registreren van account.
Dat kan natuurlijk inderdaad prima.

Als het gaat over registeren van waarnemingen (zoals ik dacht) dan maak ik me zorgen, zoals eerder beschreven.

Groetjes, Marleen

Mijn waarnemingen zijn in Noorwegen, tenzij anders aangegeven.
- Determinatie tips & tools Noorwegen

SlechtValk

• *
    • Ondertekening
« Reactie #163 Gepost op: april 05, 2019, 22:25:33 pm »

Uitgebreide zoekopties op waarnemingen, fotos en geluiden
(Let op de mogelijkheden variëren per object )

Nu er toch aan de filteropties gesleuteld wordt, misschien het goede moment om daar een opmerking over te maken.

Eén van de kritieken die ik van meerdere mensen heb gehoord (over de oude site) was dat het altijd een gok was waar het knopje "OK" (vooral gebruikt voor filteropties) zat...
Dit lijkt nu in de nieuwe site met filters ook een beetje te gebeuren...
De ene keer zit de knop rechts, de andere keer uiterst links, soms zit de knop "Filter" uiterst rechts en de knop "Wis filters" juist weer uiterst links en soms zitten beide knoppen ergens middenin...

Bovendien zit er weinig logica in de verschillende filters en is het soms erg zoeken waar je een filter kunt vinden.

Ik zou ervoor willen pleiten (en zie dit ook maar als een wens, al staat hij niet werkelijk in dat topic) om hier eenheid in te krijgen...
Mijn voorstel zou zijn om een minimum aan filters (bijvoorbeeld alleen begin en einddatum (omdat die bij bijna alle filters wel lijken voor te komen)) of zelfs helemaal geen filters standaard weer te geven en (verder alle andere) filters onder de knop "Filters" onder te brengen... deze knop triggerd een uitklapmenu waarin de filters (bij voorkeur netjes gegroepeerd en gerangschikt in een uniforme volgorde) ingesteld kunnen worden.
Als je dat slim programmeert kan één filtersysteem op alle plekken (her)gebruikt worden waar filters nodig zijn.

In het kader van "beter goed gejat dan slecht bedacht" heb ik een afbeelding toegevoegd hoe iNaturalist dat doet.
Edit: blijkbaar werkte het toevoegen niet goed, maar kijk vooral even bij hun hoe ze het doen...
Zij doen het ongeveer zoals ik het in gedachten had (niet precies, zij hebben heel andere filteropties, maar het gaat me vooral om de layout).

Tevens heb ik een afbeelding toegevoegd, waarin ik snel een impressie heb gemaakt van hoe zoiets eruit zou kunnen zien in "onze site"  (uiteraard kunnen groeperingen wijzigen en staat lang niet alles erin... het is maar een voorbeeldje, groeperingen kunnen naast elkaar (voor brede schermen) of onder elkaar (voor kleine schermen)).

hiskodevries

• Forum beheerder
« Reactie #164 Gepost op: april 06, 2019, 08:05:53 am »

Stefan, je hebt gelijk het loopt uit de hand voor je het weet. Jouw oplossing met groeperen kost wel heel veel ruimte. Mijn vermoeden is dat het op een smartphone meer dan 1 scherm is. Dat moet je niet willen.

hiskodevries

• Forum beheerder
« Reactie #165 Gepost op: april 06, 2019, 08:41:57 am »

In https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=443811.new#new wordt gemeld dat de knoppen onderaan de pagina’s misleidend zijn.
In alle overzichten worden maximaal drie pagina’s opgehaald. De >>knop wekt de indruk om je naar de laatste pagina het overzicht te brengen die voldoet aan jouw zoek criteria . Dat is niet zo. Die knop brengt je naar de derde pagina.
Als je de wens hebt om echt naar de laatste pagina te gaan kun je:
1. Betere zoekcriteria opgeven
2. Sorteren op datum.
In het overzicht met je eigen waarnemingen vind je al een zoek veld waarmee je vlot de selectie kan verkleinen.
Zoeken op genus, lokatie, teksten uit opmerkingen en externe referenties, familie etc.

Marleen

• Member
« Reactie #166 Gepost op: april 06, 2019, 09:40:19 am »

De >>knop wekt de indruk om je naar de laatste pagina het overzicht te brengen die voldoet aan jouw zoek criteria . Dat is niet zo. Die knop brengt je naar de derde pagina.
2. Sorteren op datum.
In het overzicht met je eigen waarnemingen vind je al een zoek veld waarmee je vlot de selectie kan verkleinen.
Zoeken op genus, lokatie, teksten uit opmerkingen en externe referenties, familie etc.

Interessant dit. Wat jij dus eigenlijk zegt is....
In de hele wereld werkt >> als naar de laatste pagina gaan. Maar bij ons niet. Als mensen er op klikken laten we zien dat die knop stuk is.
En in plaats van gebruiksvriendelijk te zijn en dingen makkelijk te maken, gaan we mensen in een bak filters gooien en daar moeten ze maar mee leren omgaan.

Dat is toch omgekeerde wereld? Dat is toch geen service?

>> betekent naar laatste pagina. En als je die laatste pagina niet wilt tonen, moet je die knop weghalen.
Niet de knop kapot maken, en dat mensen maar niet snappen waarom het niet werkt. Met frustratie en irritatie tot gevolg.

Als je wilt dat mensen leren filteren, moet je ze een cursus aanbieden.
Mensen konden het altijd prima gebruiken omdat het eenvoudig en duidelijk gepresenteerd was.
Jullie willen het "less is more" overzichtelijker maken, maar het tegenovergestelde gebeurd.

Mensen zijn hun overzicht kwijt, kunnen functies niet vinden, de directe links (bij naar foto's, bijv naar laatste pagina enz) verdwijnen.
Jammer dat de gebruiksvriendelijkheid verdwijnt op de site, en dat de site in plaats van gebruiksvriendelijk en laagdrempelig
nu juist ingewikkelder in gebruik wordt waarbij je veel kennis, kunde en ervaring van gebruikers vraagt.
Mijn waarnemingen zijn in Noorwegen, tenzij anders aangegeven.
- Determinatie tips & tools Noorwegen

Corryabbink

• Member
« Reactie #167 Gepost op: april 06, 2019, 09:42:16 am »

In https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=443811.new#new wordt gemeld dat de knoppen onderaan de pagina’s misleidend zijn.
In alle overzichten worden maximaal drie pagina’s opgehaald. De >>knop wekt de indruk om je naar de laatste pagina het overzicht te brengen die voldoet aan jouw zoek criteria . Dat is niet zo. Die knop brengt je naar de derde pagina.
2. Sorteren op datum.
Waarom zo ingewikkeld als het eenvoudig kan? Ik heb de buik vol van die filters. Kost veel teveel tijd. Oude site doet het gelukkig nog!
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Corryabbink

• Member
« Reactie #168 Gepost op: april 06, 2019, 09:44:43 am »

Waarom is de controle-functie bij invoer op de oude site weggehaald. Die gebruikte ik nogal eens? Invoeren met het nieuwe model is niet naar mijn tevredenheid. Daar kan ik geen biotoop enz. opgeven.
met groet, Corry

hiskodevries

• Forum beheerder
« Reactie #169 Gepost op: april 06, 2019, 09:48:11 am »

Corry, als je die zo vaak gebruikte dan was je ook opgevallen dat die al twee weken een foutmelding gaf.

Corryabbink

• Member
« Reactie #170 Gepost op: april 06, 2019, 11:03:13 am »

Corry, als je die zo vaak gebruikte dan was je ook opgevallen dat die al twee weken een foutmelding gaf.
Hisko ik was ziek. Foutmelding heb ik gezien maar ik sta niet direct te zeuren.
met groet, Corry

hiskodevries

• Forum beheerder
« Reactie #171 Gepost op: april 06, 2019, 11:08:41 am »

Corry dan hoop ik dat je weer helemaal beter bent. Ga het nieuwe invoerscherm gebruiken. Daar wordt je blij van. Geen gezeur met soortgroep kiezen. Over biotoop is al veel gesproken. Die komt niet terug zonder de combinatie van een project.

Corryabbink

• Member
« Reactie #172 Gepost op: april 06, 2019, 11:31:24 am »

Corry dan hoop ik dat je weer helemaal beter bent. Ga het nieuwe invoerscherm gebruiken. Daar wordt je blij van. Geen gezeur met soortgroep kiezen. Over biotoop is al veel gesproken. Die komt niet terug zonder de combinatie van een project.
Ik ben helemaal niet blij met de nieuwe site. Veel meer werk. Ziet er prachtig uit maar is niet functioneel voor mij. Er zijn meer klagers in mijn omgeving.
met groet, Corry

hiskodevries

• Forum beheerder
« Reactie #173 Gepost op: april 06, 2019, 11:43:15 am »

Dat was ik tot eind januari ook niet. Maar als je in de oude versie bubble blijft veranderd dat ook niet.

Corryabbink

• Member
« Reactie #174 Gepost op: april 06, 2019, 11:47:02 am »

Ik snap jou wel maar voor mijn doeleinden wil ik nog zolang mogelijk met een biotoop kunnen werken en gemakkelijk dingen kunnen oproepen zonder eindeloos te hoeven filteren. Het scheelt me een muisarm die dan al snel pijnlijk wordt.
met groet, Corry

Corryabbink

• Member
« Reactie #175 Gepost op: april 06, 2019, 11:52:02 am »

Waarom geen ok/filter knop die je met enter kunt bedienen? Dat zou al een stuk schelen.
met groet, Corry

Corryabbink

• Member
« Reactie #176 Gepost op: april 06, 2019, 12:05:51 pm »

Op de nieuwe site is in "mijn foto's" het erg moeilijk de laatst ingevoerde foto's terug te vinden. Dat zou eenvoudiger moeten zijn. Zo kan ik nog wel meer roepen.... Al met al kost een en ander me nu veel meer tijd dan voorheen. Ik weet dat jullie stinkend je best doen en wil niet teveel zeuren. Uiteindelijk hoop ik dat de site voldoet en makkelijk mee te werken is.
met groet, Corry

Henk Soepenberg

• Member
« Reactie #177 Gepost op: april 06, 2019, 14:24:35 pm »

Invoeren met het nieuwe model is niet naar mijn tevredenheid. Daar kan ik geen biotoop enz. opgeven.

Je zou het biotoop kunnen aangeven bij de notities, Corry. Dan geeft je dat ook de mogelijkheid om op waarnemingen in een bepaald biotoop te zoeken.
Zoals dat nu kan met, om maar wat noemen, je aziaatjes op de afrastering  :blink:

SlechtValk

• *
    • Ondertekening
« Reactie #178 Gepost op: april 06, 2019, 15:10:13 pm »

Stefan, je hebt gelijk het loopt uit de hand voor je het weet. Jouw oplossing met groeperen kost wel heel veel ruimte. Mijn vermoeden is dat het op een smartphone meer dan 1 scherm is. Dat moet je niet willen.

Op zich zou het ongeveer even veel ruimte moeten nemen... nu staat het naast elkaar (in regel) in mijn oplossing iets meer onder elkaar gerangschikt, maar het blijft min of meer hetzelfde aantal items (alleen de kopjes komen erbij)...

Het voorbeeld is ook alleen maar een voorbeeld... ik heb gekozen voor 4 blokjes met elk twee/drie "filters". Je kunt er ook voor kiezen om twee blokjes met alleen de meest essentiële filters (begin- en einddatum zijn vaak wel vrij essentieel en een vrij zoekveld om op soort of familienaam te zoeken) en dan via de knop "meer filters" (links onderaan) de rest weer te geven... als zelfs dat te veel ruimte in lijkt te nemen (bijv. op mobiel) zou je zelfs nog kunnen zeggen dat je er een soort menustructuur met meerdere niveau's van maakt... (dan moet er wel heeel goed nagedacht worden over de naamgeving... ik heb gekozen voor "details" en "classificatie" in mijn blokjes, maar dat zou een verwarrende naam kunnen zijn).

Bovendien... op dit moment nemen de filters ook al veel ruimte in... (incl. geavanceerd) soms ook meer dan een pagina (zie bijgevoegde afbeeldingen) en die staan altijd in beeld (ook als je er niet om vraagt) als je het onder de knop "filters" stopt dan hebben mensen die er geen gebruik van willen maken er geen last van... wil je dat wel, dan weet je dat een lijst krijgt.

hiskodevries

• Forum beheerder
« Reactie #179 Gepost op: april 06, 2019, 15:14:11 pm »

Ik ben toch nog met die filters bezig.
Zijn meer mensen overtuigd van het idee om standaard alleen begin, einddatum en zoeken te tonen? Dat maakt de standaard opening wel mooi compact.

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.052 seconden met 20 queries.