Ik heb dit ook al eens als wensen geformuleerd, maar helaas kennelijk nog niet aangepast / verholpen. Ik ben nog steeds verslaafd aan de oudeversie, dus ik ga veranderingen ten goede ook niet zo snel opmerken.
De basis zou toch het makkelijk invoeren moeten zijn, liefst ook met sneltoesten etc. Liever niet te veel muisklikken, scrollen of 'hooveren'. Je moet je gegevens er gewoon kunnen inrammen. Dat er geen soortgroepvoorkeur kan worden aangegeven en dat je dus veel letters moet intypen voordat je de gewenste soort kan vinden, helpt ook niet.
De kaart moet gewoon doen wat ik wil. Ik wil zelf grootte onzekerheid, gebied, inzoomniveau bepalen.
Ik wil ook coördinaten makkelijk kunnen plakken. Dat vakje
WGS84 Breedtegraad N Lengtegraad E
Wat is eigenlijk het nut daarvan in de nieuwe versie ? Coördinaten erin typen heeft geen zin. In de oude versie ging dan wel. Aparte vakjes is dan weer niet nodig voor breedte en lengte. Gewoon scheiden door de komma.
Maar goed: wensen uiten is makkelijk. Ik heb me er al op voorbereid dat het jaren gaat duren voordat het verbeterd wordt naar mijn smaak en mogelijk dus nooit. Mijn smaak is niet die van anderen..