roomvlek? Pyreneen t.n.v. Andorra

Gestart door Bep van Pelt-Verkuil, februari 13, 2019, 17:44:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bep van Pelt-Verkuil

Ik zou graag willen weten welke soort dit is
Het betreft deze waarneming
https://observation.org/waarneming/view/167458457
Roomvlek - Arctia villica gezien op 2017-06-20 France - Mérens-les-Vals
Foto's:


Toelichting:
ik dacht eerst aan roomvlek maar de tekening op de voorvleugel klopt niet
bij voorbaat dank Bep van Pelt-Verkuil

Rayan Majoor

Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

Bep van Pelt-Verkuil

even over mijn plaatsing, maar het was niet duidelijk! 'Butterflies outside the Netherlands' gaf voor mij niet direct aan dat het ook om nachtvlinders 'buiten Nederland zou gaan.

Ik kreeg uit Duitsland ook dezelfde naam door trouwens; direct op observado.org.

Groet Bep

Rayan Majoor

Citaat van: Bep van Pelt-Verkuil op februari 13, 2019, 18:15:29 PM
even over mijn plaatsing, maar het was niet duidelijk! 'Butterflies outside the Netherlands' gaf voor mij niet direct aan dat het ook om nachtvlinders 'buiten Nederland zou gaan.
Ik begrijp de verwarring, misschien zou 'Lepidoptera outside the Netherlands' beter zijn... maar op de vlinderpagina staat onder dit subforum als beschrijving 'Questions and identification issues about butterflies & moths outside the Netherlands' dus daar horen nachtvlinders ook bij. En aangezien er onder de subforums van ei, rups en pop '... in Nederland' staat, zal dit subforum dus voor alles buiten Nederland (en België) zijn. Nogmaals niet meest duidelijk als je alleen naar de titel van het subforum kijkt ;)
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl