Hoofdmenu

Valse salie?

Gestart door W. Hendrix, februari 09, 2019, 17:24:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

W. Hendrix


Ik zou graag willen weten welke soort dit is
Het betreft deze waarneming
https://waarnemingen.be/waarneming/view/167341002
Plant onbekend - Plantae indet. gezien op 2019-02-09 Hove - Uilenbos - Eikenbos
Foto's:


bij voorbaat dank W. Hendrix
Mvg

Ward Hendrix

Nathalie De Somer

Ja Ward dat zit goed, het heeft een blad dat er altijd wat verschrompeld uitziet met die verzonken nerven.

vriendelijke groet
Nathalie

Rien Ondersteijn

Beste Ward ; het feit dat Waar.be geen Forum meer heeft voor planten wil niet zeggen dat men niet naar je waarnemingen kijkt en beoordeelt ..
[Ook deze had Rutger al benoemd].
Groene groe[n]tjes.Rien.

nielseimers

Citaat van: Rien Ondersteyn op februari 09, 2019, 21:59:21 PM
Beste Ward ; het feit dat Waar.be geen Forum meer heeft voor planten wil niet zeggen dat men niet naar je waarnemingen kijkt en beoordeelt ..
[Ook deze had Rutger al benoemd].

Op het moment dat W. Hendrix de waarneming op het forum plaatste was het 17:24. De reactie op zijn waarneming van de validator was 17:43.

Ik ben het overigens wel eens dat je beter eerst even kan wachten op reactie van de validatoren voordat je een waarneming op het forum plaatst, maar een discussie in het verleden heeft mij geleerd dat niet iedereen dit met mij eens is.

W. Hendrix

Ik ben misschien wel rap een topic gestart terwijl ik beter nog wat langer wacht had op reactie.
Mvg
Ward Hendrix
Mvg

Ward Hendrix

Willemien Troelstra

Ik vind het wel leuk als er wat op het forum gebeurt. Er worden de laatste tijd zo weinig vragen gesteld.
groet, Willemien Troelstra

Rien Ondersteijn

Citaat van: W. Hendrix op februari 09, 2019, 22:18:47 PM
Ik ben misschien wel rap een topic gestart terwijl ik beter nog wat langer wacht had op reactie.
Mvg
Ward Hendrix

Allée-ge waart rap ja . Maar áltijd welkom Ward ;zeker en vast ! [zeg ik als halve Belg ]
-En ik vind t de laatste tijd hier ook erg rustig ja.
Groene groe[n]tjes.Rien.

Rob Koelman

Citaat van: Willemien Troelstra op februari 10, 2019, 16:51:16 PMIk vind het wel leuk als er wat op het forum gebeurt. Er worden de laatste tijd zo weinig vragen gesteld.

Citaat van: Rien Ondersteyn op februari 10, 2019, 17:53:04 PM... ik vind t de laatste tijd hier ook erg rustig ja.

Goh, zou dat wellicht komen omdat het winter is?...  B)
Met vriendelijke groet, Rob

Willemien Troelstra

Niet alleen omdat het winter is. Het is de afgelopen jaren duidelijk rustiger geworden op het forum.
groet, Willemien Troelstra

Nathalie De Somer

Ik vind het fijn als waarnemers zelf de verantwoordelijkheid en initiatief blijven nemen om hun waarnemingen te determineren, én bereid te zijn in dialoog te gaan met een bredere groep mensen met diverse ervaring zoals op het forum. Een goede zet van Ward  :duim:

vriendelijke groet
Nathalie


gertjanvannoord

Citaat van: Willemien Troelstra op februari 10, 2019, 20:35:47 PM
Het is de afgelopen jaren duidelijk rustiger geworden op het forum.

zelfs HPM is verdwenen sinds een maand of drie...
Gertjan van Noord

jva

Jelle

Rien Ondersteijn

Goed verwoord Jelle.Ik had hem ook een berichtje gestuurd-mis hem ook[was idd óveral aanwezig hier].
Hoop op spoedig goed nieuws.
Groene groe[n]tjes.Rien.