Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Foto’s in het nieuwe waarneming.nl  (gelezen 1363 keer)

hiskodevries

• Forum beheerder
Re: Foto’s in het nieuwe waarneming.nl
« Reactie #60 Gepost op: januari 08, 2019, 15:29:43 pm »

Citaat
Zonder groen vinkje is jouw waarneming van nul en generlei waarde
klinkklare nonsens. elke waarneming is 'goed' tenzij het tegendeel is bewezen door de experts
zo worden ze ook doorgegeven aan de pgo`s en de NDFF
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=1534.0

FrankR

• Member
« Reactie #61 Gepost op: januari 09, 2019, 12:33:27 pm »

Een scenario.

Ik kom als argeloze natuurliefhebber terecht bij waarneming.nl omdat ik foto's van Bevers wil zien. Ik heb geen account, maar de welkom-pagina nodigt mij uit om te "ontdekken". Ik zoek foto's, dus ik kies "Foto's" in het uitrolmenu. Ik krijg een zoekinterface voorgeschoteld met een paar filtermogelijkheden w.o. (geavanceerd, want je probeert maar iets) "waarnemer" :huh: en "nulmeting" :huh:. Maar ik kan nergens "Bever" zoeken, ook niet na aanvinken "geavanceerd". Ik kan wel filteren op "zoogdieren". Dan krijg ik zoogdierfoto's te hooi en te gras. Ik ben een argeloze natuurliefhebber, dus ik realiseer me niet, dat ik weer terug moet naar het uitrolmenu om daar "Soorten" te kiezen en dan via een omweg bij foto's van Bevers te komen.
-=O=-

Frank Roos

gcusters

• Member
« Reactie #62 Gepost op: januari 09, 2019, 12:45:17 pm »

Een scenario.

Ik kom als argeloze natuurliefhebber terecht bij waarneming.nl omdat ik foto's van Bevers wil zien. Ik heb geen account, maar de welkom-pagina nodigt mij uit om te "ontdekken". Ik zoek foto's, dus ik kies "Foto's" in het uitrolmenu. Ik krijg een zoekinterface voorgeschoteld met een paar filtermogelijkheden w.o. (geavanceerd, want je probeert maar iets) "waarnemer" :huh: en "nulmeting" :huh:. Maar ik kan nergens "Bever" zoeken, ook niet na aanvinken "geavanceerd". Ik kan wel filteren op "zoogdieren". Dan krijg ik zoogdierfoto's te hooi en te gras. Ik ben een argeloze natuurliefhebber, dus ik realiseer me niet, dat ik weer terug moet naar het uitrolmenu om daar "Soorten" te kiezen en dan via een omweg bij foto's van Bevers te komen.
Bij mij staat in het midden bij de filters: selecteer soort waar ik oa bever kan invoeren.
MVG
Geert

FrankR

• Member
« Reactie #63 Gepost op: januari 09, 2019, 12:49:35 pm »

Bij mij staat in het midden bij de filters: selecteer soort waar ik oa bever kan invoeren.
MVG
Geert
Gut, totaal over heen gekeken. Ik ga me schamen .... :rolleye:
-=O=-

Frank Roos
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.048 seconden met 19 queries.