Wat voor'worm' is dit?

Gestart door Evaline, december 22, 2018, 08:56:35 AM

Vorige topic - Volgende topic

Evaline

Dag allen, ik ben benieuwd of iemand mij kan vertellen wat voor 'wormen' ik in mijn huis vind.

Ik vind ze nu en dan op de vloer in de woonkamer. Ze zijn altijd helemaal uitgedroogd in de vorm zoals de bijlage.

Mijn tweede vraag is hoe ze binnen kunnen komen. Ik heb kliklaminaat, een goed geïsoleerd huis en geen huisdieren.

Ton van Haaren

In eerste instantie zou ik zeggen dat het opgedroogde regenwormen zijn die mogelijk via een kruipruimte binnen zouden kunnen komen. Maar de foto is nogal vaag en het is ook maar een wilde gok van de manier van binnen komen.
Met vriendelijke groet
Ton

"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."
-Steven Wright-

Evaline

Dank Ton voor je reactie! Ik kan me 't alleen bijna niet voorstellen.. Dan zou ik ze toch ook af en toe levend en dichter bij de kruipruimte tegen moeten komen.

Ik zal volgende keer kijken of ik een beter foto kan maken. Nadeel was ook dat ik 'm. Gigantisch moest verkleinen om te kunnen uploaden.

Rayan Majoor

Citaat van: Evaline op december 27, 2018, 17:54:12 PM
Nadeel was ook dat ik 'm. Gigantisch moest verkleinen om te kunnen uploaden.
Onder meer om die reden is het ook handig om waarnemingen op waarneming.nl in te voeren. Daar kan je grotere bestanden uploaden en kan je met de optie 'determineren via het forum' hier je vraag stellen met groot formaat foto's die niet van (erg) verlaagde kwaliteit zijn.
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

Evaline