Hoofdmenu

Wilde lijsterbes?

Gestart door hoven, december 16, 2018, 22:38:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

hoven

Ik zou graag willen weten welke soort dit is
Het betreft deze waarneming
http://waarneming.nl/waarneming/view/155644554
onzeker Wilde lijsterbes - Sorbus aucuparia gezien op 2018-04-30 Amersfoort - De Hoef
Foto's:






bij voorbaat dank Alrik Hoven
Mvg,
Alrik

Nathalie De Somer

Hallo Alrik,

Dit is de uitloper van een Iep. Je ziet bij de bladvoet dat de bladhelften ongelijk zijn, 1 helft heeft een langer lobje.

vr groet
Nathalie

hoven

Mvg,
Alrik

Nathalie De Somer

Graag gedaan maar wilde je de waarneming niet laten staan? Het is ook voor andere forumbezoekers interessant. Sommige floristen zijn bvb heel ervaren in het bepalen van de soort Iep, dat kon ik hier niet meteen zeggen en zo blijven we van elkaar leren...

hoven

Ja sorry foutje. Ik probeer de waarneming terug te zetten...  :(
Mvg,
Alrik

Nathalie De Somer


Rien Ondersteijn

Ik heb geen 'duim naar beneden' ...
want ik kan de waarneming nog steeds niet vinden.
Groene groe[n]tjes.Rien.

hoven

Gun me even de tijd op het te kunnen herstellen ajb
Mvg,
Alrik

hoven

Het zal helaas niet lukken, ik heb per ongeluk de hele waarneming incl foto's verwijderd...  :(
Mvg,
Alrik

Rob Koelman

Citaat van: hoven op december 17, 2018, 12:48:05 PMHet zal helaas niet lukken, ik heb per ongeluk de hele waarneming incl foto's verwijderd...  :(

Je kunt de waarneming opnieuw invoeren en dan het eerste bericht aanpassen door er de nieuwe links naar de foto's in te plaatsen...
Met vriendelijke groet, Rob

hoven

Maar de foto's zijn met de waarneming verwijderd... en ik heb ze niet bewaard op mijn computer.
Mvg,
Alrik

Rob Koelman

Citaat van: hoven op december 17, 2018, 14:35:31 PMMaar de foto's zijn met de waarneming verwijderd... en ik heb ze niet bewaard op mijn computer.

Dan houdt het idd op...
Met vriendelijke groet, Rob