Nieuwe website: Waarnemingen per provincie

Gestart door jjannema, december 12, 2018, 09:53:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

jjannema

Hallo,

Op de nieuwe website mis ik de mogelijkheid om de waarnemingen per provincie te tonen.
Zie ik iets over het hoofd, of wordt dit nog ingebouwd?
Verder alle lof, het ziet er heel mooi uit.

Groet, Jochum Annema

Roy Schroor

Je kunt ook gewoon gebruik maken van de subsites van elke provincie, bijvoorbeeld zuidholland.waarneming.nl. Goeie oude stijl, dat nog wel.
Met vriendelijke groet,
Roy

onnemuller

Hallo,

Ik mis deze optie ook. Betekent de reactie dat we nu die url moeten intypen in plaats van een filter.
Tot nu toe filterde ik met (NH)....maar dan kreeg ik maar een paar meldingen uit Noord Holland.

Mijn vraag dus: is invoeren vande url Noord-Holland.waarneming.nl dus de enige optie?

Gr
Stefan en Onne

kleibrink

Citaat van: Roy Schroor op december 12, 2018, 09:56:21 AM
Je kunt ook gewoon gebruik maken van de subsites van elke provincie, bijvoorbeeld zuidholland.waarneming.nl. Goeie oude stijl, dat nog wel.

Gaan deze subdomeinen op den duur ook over naar de nieuwe layout? zaanstreek.waarneming.nl werkt wel goed, maar is oude layout en qua nieuws al 3 jaar niet bijgewerkt.
Eline Kleibrink

hiskodevries

die subsites gaan op termijn ook over, maar qua tijdspaf durf ik daar niets over te roepen.
Dat nieuws, gewoon negeren. de data is helemaal bij
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0