Fluittoon van welke vogel?

Gestart door figurita, december 07, 2018, 01:15:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

figurita

Kan iemand mij helpen met dit geluid? Welke vogel maakt dit geluid?

Het betreft deze waarneming
https://vwgdelft.waarneming.nl/waarneming/view/165437591
Vogel onbekend - Aves indet. gezien op 2018-12-04 Delfgauw - Noordpolder van Delfgauw
Geluiden:
https://vwgdelft.waarneming.nl/sound/2/77792.mp3
bij voorbaat dank Ad van Benten
Met vriendelijk groet,

Ad van Benten

Oenanthe

Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

figurita

Die had ik moeten weten, maar ter verdediging deze had ik daar niet verwacht en dus niet aan gedacht  :blink:

Maarten dank voor je reactie
Met vriendelijk groet,

Ad van Benten

Oenanthe

Citaat van: figurita op december 07, 2018, 10:28:29 AM
Die had ik moeten weten, maar ter verdediging deze had ik daar niet verwacht en dus niet aan gedacht  :blink:

Maarten dank voor je reactie
Ad, ik weet al jaren dit. Als er naar mij gefloten wordt is het of een mooie vrouw of een goudvink. En omdat mooie vrouwen zelden of nooit naar mij fluiten weet ik als ik zoiets hoor altijd meteen dat ik een goudvink hoor  ;D
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

jeroen vinke

Citaat van: Oenanthe op december 07, 2018, 11:23:51 AM
Citaat van: figurita op december 07, 2018, 10:28:29 AM
Die had ik moeten weten, maar ter verdediging deze had ik daar niet verwacht en dus niet aan gedacht  :blink:

Maarten dank voor je reactie
Ad, ik weet al jaren dit. Als er naar mij gefloten wordt is het of een mooie vrouw of een goudvink. En omdat mooie vrouwen zelden of nooit naar mij fluiten weet ik als ik zoiets hoor altijd meteen dat ik een goudvink hoor  ;D

Kan jij aan het fluitje ook horen of het een mooie of lelijke vrouw is, Maarten? ;) Of fluiten lelijke vrouwen nooit?  :lol:
Met vriendelijke groet,

Jeroen Vinke

figurita

Citaat van: Oenanthe op december 07, 2018, 11:23:51 AM
Citaat van: figurita op december 07, 2018, 10:28:29 AM
Die had ik moeten weten, maar ter verdediging deze had ik daar niet verwacht en dus niet aan gedacht  :blink:

Maarten dank voor je reactie
Ad, ik weet al jaren dit. Als er naar mij gefloten wordt is het of een mooie vrouw of een goudvink. En omdat mooie vrouwen zelden of nooit naar mij fluiten weet ik als ik zoiets hoor altijd meteen dat ik een goudvink hoor  ;D

Ik wordt regelmatig teruggefloten dus voor mij geldt dat ik het onderscheid tussen een vrouw en een goudvink alleen nog onder de knie moet krijgen  ;D ;D ;D
Met vriendelijk groet,

Ad van Benten

Oenanthe

Citaat van: jeroen vinke op december 07, 2018, 13:09:29 PM
Kan jij aan het fluitje ook horen of het een mooie of lelijke vrouw is, Maarten? ;) Of fluiten lelijke vrouwen nooit?  :lol:
Of ze nou mooi of lelijk zijn, vrouwen fluiten nooit naar een lelijke man. :wacko:
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips