Helaas.. Kokardezaagbek Haarrijnse Plas geringd.

Gestart door Bram Rijksen, november 15, 2018, 21:06:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Edwin Schuller

Heb je wel eens gezien dat een officiele kweekring boven het gewricht is komen te zitten? Of is het een theoretische mogelijkheid?
Edwin Schuller

watervogel liefhebber

ja dat kan gebeuren, heb het hier ook al is voorgehad, zeker als de ring te groot is

frankneijts

Citaat van: Edwin Schuller op december 02, 2018, 17:51:30 PM
Bedoel je dan zo'n officiele kweekring? Of een of ander plastic ringetje puur voor de eigen kweker z'n administratie?

Dat laatste..
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

Bram Rijksen

#63
Hierbij een compilatie van een aantal videostill-crops. Met dank aan Julian Bosch en Marc Plomp voor de tips. Alleen zie ik op mijn eigen foto's van de bevroren beelden op de laptop meer dan op deze foto's...


hrusser

Zou het misschien een goed idee zijn als Edwin Schuller eens een bezoekje aan Bram zou brengen om de stills van Kokarde op Bram's computer te bekijken? Ze kennen elkaar sowieso erg goed van de Utrechtse App-groep. Dan kan Edwin zien wat Bram op zijn computer ziet, wat niet zo best op waarneming.nl te zien schijnt te zijn, maar wel op de pc van Bram.

watervogel liefhebber

maar ik vrees dat in nederland in de toekomst meer van deze soorten eenden zal te zien zijn invb met het leewiekverbod

Vincent Hart

Zou je je berichten met je eigen naam willen ondertekenen, "watervogel liefhebber"? Alvast bedankt.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Bram Rijksen

Citaat van: hrusser op december 03, 2018, 18:02:03 PM
Zou het misschien een goed idee zijn als Edwin Schuller eens een bezoekje aan Bram zou brengen om de stills van Kokarde op Bram's computer te bekijken? Ze kennen elkaar sowieso erg goed van de Utrechtse App-groep. Dan kan Edwin zien wat Bram op zijn computer ziet, wat niet zo best op waarneming.nl te zien schijnt te zijn, maar wel op de pc van Bram.

Dat zal niet veel uitmaken Hans; wat op waarneming staat zijn foto's van stilgezette videobeelden, en juist omdat ze gecropt zijn kan je er iets op ontwaren.. Maar iedereen die het 2 seconden durende filmpje bij mij thuis wil zien is van harte welkom!

Vincent Hart

Citaat van: Bram Rijksen op december 04, 2018, 16:13:38 PM
Citaat van: hrusser op december 03, 2018, 18:02:03 PM
Zou het misschien een goed idee zijn als Edwin Schuller eens een bezoekje aan Bram zou brengen om de stills van Kokarde op Bram's computer te bekijken? Ze kennen elkaar sowieso erg goed van de Utrechtse App-groep. Dan kan Edwin zien wat Bram op zijn computer ziet, wat niet zo best op waarneming.nl te zien schijnt te zijn, maar wel op de pc van Bram.

Dat zal niet veel uitmaken Hans; wat op waarneming staat zijn foto's van stilgezette videobeelden, en juist omdat ze gecropt zijn kan je er iets op ontwaren.. Maar iedereen die het 2 seconden durende filmpje bij mij thuis wil zien is van harte welkom!
Project Houten?
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers