ZWARTGROENE MELKZWAM?

Gestart door Hans Dimmers, november 06, 2018, 12:01:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

Hans Dimmers

Ik denk dat dit de zwartgroene melkzwam is, klopt dit?

jan pos

Beste Syber,

onderteken een volgende keer maar met je eigen naam. Dat is heel prettig en goed voor de discussie.

Mvgr.,
Jan Pos

Hans Dimmers

#2
beste Jan Pos, als ik aan mag nemen dat dit je echte naam is, Ik vraag op dit forum om raad en advies en is het niet aan u om te bepalen hoe ik mij op het internet aanmeld. Ik zou echt niet weten wat voor verschil het maakt hoe ik heet, maar als u daar moeite mee heeft is dat geheel uw probleem hoor. Ik leest trouwens nergens op dit forum dat ik dit niet zou mogen!! U wel??

Dit staat er wel:
Naam - Een lid kan een naam kiezen die getoond wordt op het forum en anders is dan hun gebruikersnaam. The naam komt op het forum naast de post van een lid te staan, dus het is de naam die zichtbaar is voor het publiek. Na registratie op het forum is de naam gewoonlijk hetzelfde ingesteld als de gebruikersnaam, maar die kan je veranderen in het Profile > Accountinstellingen. Verander de tekst in het Naam veld en klik dan op Verander profiel onderaan de pagina om op te slaan.

DuDe

Vriendelijke groet van Rineke Dedding en/of Axel Duivenvoorden

(Indien niet anders gemeld betreft het Axel...)

rietvanoosten

#4
Citaat van: Syber op november 06, 2018, 15:36:05 PM
beste Jan Pos, als ik aan mag nemen dat dit je echte naam is, Ik vraag op dit forum om raad en advies en is het niet aan u om te bepalen hoe ik mij op het internet aanmeld. Ik zou echt niet weten wat voor verschil het maakt hoe ik heet, maar als u daar moeite mee heeft is dat geheel uw probleem hoor. Ik leest trouwens nergens op dit forum dat ik dit niet zou mogen!! U wel??

Jan heeft wel gelijk ....
https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=122891.0

De Zwartgroene is  :duim:

Ongeveer tegelijk Axel   :blink:
met vriendelijke groet, Riet

DuDe

Vriendelijke groet van Rineke Dedding en/of Axel Duivenvoorden

(Indien niet anders gemeld betreft het Axel...)