Vraagje: waarnemingen groepsexcursievoor iedereen toegankelijk en vindbaar maken

Gestart door plurk, november 04, 2018, 15:01:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

plurk

Dag allen,
Met een groepje zijn we onlangs op pad geweest. Ik heb de waarnemingen op mijn persoonlijke account ingevoerd en rondgestuurd, maar kreeg de vraag of er ook een groepsaccount aangemaakt kan worden, zodat we deze en toekomstige excursies snel terug kunnen vinden en er overzicht van kunnen houden. Dat lijkt me echter een wat omslachtige oplossing en ook niet zo handig. Zijn er andere manieren? (Bijv. Specifieke waarnemingen van mijzelf 'taggen' en via een aparte pagina beschikbaar maken)
B.P. den Herder


plurk

B.P. den Herder

Lowieke

Citaat van: plurk op november 04, 2018, 15:01:22 PM
Bijv. Specifieke waarnemingen van mijzelf 'taggen' en via een aparte pagina beschikbaar maken
Dat kan. Als jij altijd diegene bent die de waarnemingen invoert kan je een nieuwe tag aanmaken en die aan de waarnemingen hangen die gedaan zijn met de groep. Onder "mijn tags" kan je dan de link naar die tag doorsturen naar alle deelnemers van die excursies.
Jeroen.

hiskodevries

het is allemaal best ingewikkeld, maar in mijn visie is dit de beste methode:
Maak een groepsaccount aan.
Voer de waarnemingen in onder eigen naam.
Na thuiskomst log je in met het groepsaccount en kopieer de waarnemingen uit je eigen account
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0