Hele pagina in 1 keer wijzigen

Gestart door Jacob Molenaar, september 22, 2018, 15:26:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jacob Molenaar

Hisko (en anderen),
In het pinned-topic 'Aanpassingen aan de software (waarneming.nl, waarnemingen.be, observations.org)' stond pas het volgende bericht:
CiteerAls je in het scherm 'Mijn waarnemingen' bent kun je alle waarnemingen die getoond worden in 1 keer aanpassen.
Let goed op wat je doet, zeker bij aanpassen van de coordinaten.
Als je daadwerkelijk aanpassingen hebt gemaakt en je drukt op 'opslaan' zullen de handmatige validaties van alle waarnemingen verdwenen zijn.
Nu ben ik blij dat de optie bestaat, alleen zou ik nu ook graag willen weten hoe je dit dan kunt doen ;)
Ik kon het niet vinden namelijk.
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

paulhoekstra

Geweldig dat die optie nu bestaat.

Ik zie bij 'mijn waarnemingen' helemaal linksonder de optie 'muteer alle geselecteerde waarnemingen', daarmee kan ik nu meerdere waarnemingen tegelijk aanpassen.
groeten,
Paul

Jacob Molenaar

Dankje, gelukt! Ik had het knopje wel gezien maar ik had geen waarnemingen geselecteerd op dat moment, dus er gebeurde niks :)
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

hiskodevries

Citaat van: Jacob Molenaar op september 22, 2018, 16:42:17 PM
Dankje, gelukt! Ik had het knopje wel gezien maar ik had geen waarnemingen geselecteerd op dat moment, dus er gebeurde niks :)
slimpie
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0