welke vogel (de laatste)

Gestart door rupsje, september 12, 2018, 21:00:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

rupsje

Namibie, Chobe River Front 29-7-2018. Weet iemand de naam van deze roofvogel (sperwerachtige?). Bij voorbaat dank,

Herman Damman

rupsje

IJsvogelaar

Vriendelijke groeten,
Thijs de Groot

/ (seen only)

OlivierO

Dag Herman,

Zou je in de toekomst de waarneming eerst willen ingeven in waarneming.nl of waarnemingen.be? Of als het in het buitenland is dan eventueel in observation.org. Eens je dat gedaan hebt kan je in het scherm van de waarneming zelf rechts kiezen voor "determineren via het forum". Op die manier komt het mee in de database en hebben we er ook iets aan. Nadien invoeren heeft als lastige bijkomstigheid dat het allemaal meer ruimte inneemt op de server en die ruimte kost geld. Vele kleintjes ...

Dank je wel!


Groeten,
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

BramtK

Citaat van: IJsvogelaar op september 12, 2018, 22:49:28 PM
Ik denk een jonge Shikra.

Ik wel een idee, maar ik ga dat niet delen met rupsje nooitgenoeg
Groeten,

Bram ter Keurs

frankneijts

Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

OlivierO

Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

Roy Schroor

Hebben jullie nog meer leuke opmerkingen heren?

Als je een discussie wilt, start dan een nieuw topic en laat deze oude posts toch met rust. Zoals ik al in het andere topic opmerkte zijn er veel meer forumposters die niets invoeren dus is het ietwat misplaatst om er hier over door te gaan.
Met vriendelijke groet,
Roy

HPM

Citaat van: Roy Schroor op oktober 21, 2018, 21:48:55 PM
Hebben jullie nog meer leuke opmerkingen heren?

Als je een discussie wilt, start dan een nieuw topic en laat deze oude posts toch met rust. Zoals ik al in het andere topic opmerkte zijn er veel meer forumposters die niets invoeren dus is het ietwat misplaatst om er hier over door te gaan.

Er zijn ook veel meer automobilisten die met een telefoon in hun hand door het rode licht rijden.
Herman van der Meer

BramtK

Citaat van: Roy Schroor op oktober 21, 2018, 21:48:55 PM
Hebben jullie nog meer leuke opmerkingen heren?

Als je een discussie wilt, start dan een nieuw topic en laat deze oude posts toch met rust. Zoals ik al in het andere topic opmerkte zijn er veel meer forumposters die niets invoeren dus is het ietwat misplaatst om er hier over door te gaan.

Sorry Roy, maar ik houd geen logboek bij van wat jij in andere topics opmerkt en wat op basis daarvan wel en niet relevant is om te melden. Ik wist, om heel eerlijk te zijn, ook nog niet dat dat bepalend is voor wat we hier verder mogen zeggen. :angel:  :duim:
Groeten,

Bram ter Keurs