Duits Propje??

Gestart door Baardmans, augustus 29, 2018, 17:00:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

Baardmans

Gevonden in de slaapkamer, is dit een Duits propje??
Zo ja, wat ga ik met het beestje doen?

Mosmanneke

Dat is toch niet zo moeilijk? Gewoon vrij laten.
Aarde en Natuur met hoofdletters
groetjes
Toine Rommers

Rob Koelman

In ieder geval een sabelsprinkhaan.

Duits propje kende ik niet als naam, maar deze blijkt echt te bestaan: https://nl.wikipedia.org/wiki/Duits_propje

Citaat uit bovenstaande webpagina: 'Het Duits propje komt niet voor in Nederland en België, wel in Duitsland rond de Schwäbische Alb.'

Dus Duits propje zal het dus niet zijn (tenzij 'Baardmans'[ECHTE NAAM?] in het buitenland woont...
Met vriendelijke groet, Rob

Rob Koelman

Citaat van: Rob Koelman op augustus 29, 2018, 18:42:54 PMDus Duits propje zal het dus niet zijn (tenzij 'Baardmans'[ECHTE NAAM?] in het buitenland woont...

Beste 'Baardmans',

Je bent nieuw op het forum, dus even een kleine uitleg. Op het forum van waarneming.nl gelden enkele simpele regels. Eén daarvan is dat je met de eigen naam ondertekent. Voornaam is daarbij al voldoende...
Met vriendelijke groet, Rob

jaapbouwman

Recent op vakantie geweest?

Baardmans

Mijn naam is Martin btw. En nee niet op vakantie geweest. Wel veel Duits volk hier op het eiland ( Schouwen-Duiveland) in de zomer maanden. Maar bedankt voor de reacties. Ben inderdaad niet zo bekend met forums, dus excuus daarvoor.

Wim Bakker

Martin, zou je de foto weer bij de waarneming willen plaatsen? Dan is het weer mooi gedocumenteerd.
"So the first dinosaur bone ever found was also the first to be lost." ― Bill Bryson