Wie kan mij laten weten welke vogel dit is

Gestart door Thea Dora, juni 18, 2018, 18:03:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

Thea Dora

De vogel nam een bad in onze vijver, Aa en Hunze, Drenthe. Eind april zat er een paartje zwartkoppen en een paartje zwarte roodstaart in de tuin. De fitis liet zich ook regelmatig zien, ook heeft de bonte vliegenvanger een nest in een van de kastjes in de tuin gehad. Deze vogel lijkt niet echt op één van die 4 soorten, maar welke is het dan. licht Roodbruin aan het eind van de vleugel. Wie kan mij helpen? Sorry voor als ik dit verkeerd doe. Het is de eerste x.

frankneijts

Je doet het prima hoor! Dit is het neefje van de Fitis: een Tjiftjaf, wiens vleugels duidelijk korter zijn..
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

gbeersma

Vriendelijke groeten, Gerard Beersma

https://waarneming.nl/users/104779/photos/?

Thea Dora

Citaat van: frankneijts op juni 19, 2018, 20:35:24 PM
Je doet het prima hoor! Dit is het neefje van de Fitis: een Tjiftjaf, wiens vleugels duidelijk korter zijn..
:duim: Sorry beste Frank, Doordat ik hier nieuw ben, zie ik nu pas je reactie hier. Volgens mij reageerde je ook bij de JTT, maar hoe dan ook een excuus van mijn kant omdat ik niet reageerde! Vriendelijke groet Thea.

frankneijts

Citaat van: Thea Dora op september 19, 2018, 13:03:43 PM
Citaat van: frankneijts op juni 19, 2018, 20:35:24 PM
Je doet het prima hoor! Dit is het neefje van de Fitis: een Tjiftjaf, wiens vleugels duidelijk korter zijn..
:duim: Sorry beste Frank, Doordat ik hier nieuw ben, zie ik nu pas je reactie hier. Volgens mij reageerde je ook bij de JTT, maar hoe dan ook een excuus van mijn kant omdat ik niet reageerde! Vriendelijke groet Thea.

t Is goed hoor Thea, ik ben niet zo gauw beledigd hoor ... B)
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

Thea Dora

Citaat van: frankneijts op september 19, 2018, 17:28:24 PM
Citaat van: Thea Dora op september 19, 2018, 13:03:43 PM
Citaat van: frankneijts op juni 19, 2018, 20:35:24 PM
Je doet het prima hoor! Dit is het neefje van de Fitis: een Tjiftjaf, wiens vleugels duidelijk korter zijn..
:duim: Sorry beste Frank, Doordat ik hier nieuw ben, zie ik nu pas je reactie hier. Volgens mij reageerde je ook bij de JTT, maar hoe dan ook een excuus van mijn kant omdat ik niet reageerde! Vriendelijke groet Thea.

t Is goed hoor Thea, ik ben niet zo gauw beledigd hoor ... B)
:duim:
Citaat van: gbeersma op juni 19, 2018, 21:06:23 PM
Thea, welkom op het forum!
:duim: