Hoofdmenu

meeuwen verhaal

Gestart door dutchway, februari 04, 2008, 20:09:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

dutchway

Mijn zoon kwam vandaag met een verhaal dat ik jullie niet wil onthouden.

Stel je voor een klas met 18/20 jarige studenten die een wiskunde les broberen te volgen in hartje rotterdam.
In een school lokaal op de zesde verdieping.
Dan land er een meeuw (waarschijnlijk zilvermeeuw) op een rand voor het raam.
De meeuw kijkt nieuwsgierig naar binnen. En al gauw hebben de leerlingen de meeuw ook in het oog.
Dan begint het spel.......
De meeuw tikt met zijn snavel tegen het raam.....leerlingen tikken terug.
De leraar word het na een tijdje zat en zegt dat de leerlingen zich op de les moeten concentreren.
Daar denkt de meeuw anders over want die gaat rustig door met met zijn snavel op het raam tikken.
De leraar staat op met een lineaal in zijn hand....loopt naar het raam en de meeuw vliegt weg.....gaat vervolgend op het dak aan de overkant zitten totdat de leraar weer zit en komt vervogens terug naar de rand voor het raam.
En het spel begint opnieuw.
Dan besluit de leraar om de luxaflex naar beneden te doen en dicht te draaien,
Wat doet de meeuw?
Die wandelt naar het volgende raam en gluurt daar naar binnen.

Je kan je voorstellen dat er van de wiskunde les niet veel meer terecht kwam dat uur.

Dit is vanmiddag echt gebeurd bij mijn zoon in de klas....dus geen verzonnen verhaaltje.....

Ik vind het geweldig....maar daar zal die leraar wel anders ovr denken....ha ha  
Groeten van Lia

Rikstar

zou goed kunnen dat dit een handtam gemaakte meeuw is geweest.
Zelf heb ik ooit ook een jonge zilvermeeuw opgevoed. Toen hij eenmaal kon vliegen en zijn kostje zelf moest zoeken. ging hij een aantal ramen af om om voedsel te bedelen bij de buren. :)
met vriendelijke groeten,
Rik v/d Starre

dutchway

Daar dacht ik ook al aan ja....misschien dat leerlingen hem eerder hebben gevoerd vanuit het raam....
Groeten van Lia