Welke vogel?

Gestart door Luiken, april 23, 2018, 21:41:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luiken

Gevonden op een dak tussen de zonnecollectoren.
Denk zelf bokje of watersnip.
Met vriendelijke groet, Luiken.

canoorlander

Je zit warm. Je moet alleen groter denken ;-)
Albert Noorlander

Mijn website met natuurfoto's uit Nederland en Thailand
http://www.pbase.com/albert_noorlander

mgieskens

Je zult ze ook eerder in het bos dan in het water tegen komen.
D.w.z. als je ze al tegen komt, want een levende moet je zowat op trappen, wil hij z'n aanwezigheid verraden.
Michèl Gieskens
Haagse Vogelbescherming - www.haagsevogels.nl

Een mens gelooft niet wat hij ziet, maar ziet wat hij gelooft

C.Dekker

Ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is
groeten Cock

Roy Schroor

Citaat van: C.Dekker op april 24, 2018, 08:34:18 AM
en denk aan hout

Spoiler-alert!  ;) Inderdaad een soort die helaas vaker zo gefotografeerd wordt dan levend...
Met vriendelijke groet,
Roy

Luiken

Iedereen bedankt voor de reacties. Had er natuurlijk zelf ook op (moeten) kunnen komen  :duim:
Met vriendelijke groet, Luiken.

Oenanthe

Graag gedaan Luiken. We helpen met genoegen iedereen die een determinatievraag heeft maar we vinden het wel erg prettig om te weten met wie we te maken hebben. Daarom is hier regel dat berichten alleen met de eigen naam worden ondertekend. Wil je dat in het vervolg doen?
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

Rob Koelman

Ach, het hout je scherp...

Voer je de waarneming ook nog even in?

Als het exemplaar bewaard is: er zijn vast wel natuurhistorische musea die 'm kunnen gebruiken voor educatieve/wetenschappelijke doeleinden.
Met vriendelijke groet, Rob

Luiken

By the way. Mijn naam is gewoon Luiken, net als mijn login. Zal in het vervolg posts/topics daarmee ook afsluiten.
Met vriendelijke groet, Luiken.

Rob Koelman

Citaat van: Luiken op april 24, 2018, 15:39:05 PM
By the way. Mijn naam is gewoon Luiken, net als mijn login. Zal in het vervolg posts/topics daarmee ook afsluiten.

Ook by the way: alleen Luiken? Ken dit niet als voornaam. Wel als achternaam, maar dan is er dus ook een voornaam...
Met vriendelijke groet, Rob

Oenanthe

Citaat van: Luiken op april 24, 2018, 15:39:05 PM
By the way. Mijn naam is gewoon Luiken, net als mijn login.
In dat geval: excuses Luiken.
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

Luiken

@ Rob: Ja, ik ben een van de weinige Nederlanders met deze voornaam. Heb volgens mij alleen nog een achterneef met deze voornaam.
@ Maarten: Excuses aanvaard ;)
Ik heb de waarneming wel al (verborgen) op waarneming.nl geplaatst, maar ben nog in afwachting van de juiste datum. Zal daarna deze definitief maken; met foto.

Met vriendelijke groet, Luiken
Met vriendelijke groet, Luiken.

Rob Koelman

Citaat van: Luiken op april 24, 2018, 17:21:38 PM@ Rob: Ja, ik ben een van de weinige Nederlanders met deze voornaam.

:duim:
Met vriendelijke groet, Rob