Foto's gemaakt via Obsmapp niet terug te vinden op mijn mobiel

Gestart door Bas vd Burg, april 16, 2018, 00:07:41 AM

Vorige topic - Volgende topic

Bas vd Burg

Sinds kort ben ik in het bezit van een Samsung A5 2017, met daarop geïnstalleerd de laatste versie van Obsmapp. Gisteren voor het eerst dit jaar weer eens plantjes wezen kijken en bij ingevoerde waarnemingen in Obsmapp foto's gemaakt. Echter, tot mijn verbazing kan ik de foto's nergens terug vinden op mijn mobiel, niet in het interne geheugen maar ook niet op de SD-kaart. Ze zullen vast wel ergens staan, maar niet in de map 'DCIM\camera' waar alle foto's normaliter worden opgeslagen. Iemand enig idee waar de foto's die gemaakt zijn via Obsmapp dan wel zijn te vinden?
groetjes,

Bas vd Burg
Katwijk ZH



mijn kattukse jaarlijst 2012

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Bas vd Burg

Dank je wel Alex, gevonden! Is nog in te stellen dat de foto's in een andere map kunnen worden geplaatst?
groetjes,

Bas vd Burg
Katwijk ZH



mijn kattukse jaarlijst 2012

Alex Kwak

Citaat van: Bas vd Burg op april 16, 2018, 19:47:05 PM
Dank je wel Alex, gevonden! Is nog in te stellen dat de foto's in een andere map kunnen worden geplaatst?

Nee
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Bas vd Burg

Mag ik dan als wens aangeven dat de foto's gemaakt via de knop in Obsmapp gewoon terechtkomen in de map waar alle foto's komen? Achteraf de foto's aan iemand laten zien is wel lastig zo........
groetjes,

Bas vd Burg
Katwijk ZH



mijn kattukse jaarlijst 2012

Alex Kwak

Citaat van: Bas vd Burg op april 17, 2018, 21:00:12 PM
Mag ik dan als wens aangeven dat de foto's gemaakt via de knop in Obsmapp gewoon terechtkomen in de map waar alle foto's komen? Achteraf de foto's aan iemand laten zien is wel lastig zo........

Anderen willen juist níet dat waarneming-foto's tussen de vakantiefoto's komen...
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!