Hoofdmenu

Mysterybird 258

Gestart door HJDT, maart 28, 2018, 13:58:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

HJDT

Ik wordt zo ongeveer de hofleverancier van deze categorie maar dat houdt met niet tegen haha. Hier nog een nieuwe, gemaakt in de winter binnen de grenzen van de WP.
Succes!!

Groeten Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Roy Schroor

Ah, zwemvliezen  :blink:
Ik zeg brilduiker (markeren als je het wilt zien).
Met vriendelijke groet,
Roy

Certhia

Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."

Roy Schroor

Wordt het niet eens tijd voor de oplossingen van deze en de vorige mysterybird?
Met vriendelijke groet,
Roy

HJDT

Ik heb op deze MB nog maar weinig reacties gekregen. De juiste oplossing zit er ook nog niet tussen. Het is in ieder geval een zwemvlies, wellicht helpt dat nog iemand om een gok te wagen?

Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Jacob Molenaar

Twee gokjes van mijn kant: pijlstaart of ijseend. Wellicht zijn ze allebei fout, dan was het leuk geprobeerd  ;)
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

H Timans

Mvg Harold Timans

Nils

Het verbaasd me dat Grote Zaagbek man nog niet genoemd is
Nils van Duivendijk

Roy Schroor

Citaat van: H Timans op juli 25, 2018, 10:12:48 AM
aalschover

Een Aalscholver is het in ieder geval niet: die kruist zijn vleugelpunten niet in rust en die witte veren kloppen daar ook niet mee.

Citaat van: Jacob Molenaar op juli 25, 2018, 07:46:56 AM
Twee gokjes van mijn kant: pijlstaart of ijseend. Wellicht zijn ze allebei fout, dan was het leuk geprobeerd  ;)

Bij Pijlstaart (man) zijn de bovenzijden van de handpennen (want daar kijken we toch naar?) bruin en niet zwart en is de stuit en staart niet zo "geschubd" maar zou de aanzet van de "pijl" goed te zien moeten zijn...
Ijseend is al een betere suggestie, maar ook daar klopt weer het wit niet voor.

Als het geen Brilduiker is (mijn eerste poging) dan ga ik met poging 2 voor een man Middelste Zaagbek.
Met vriendelijke groet,
Roy

OlivierO

Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

HJDT

OK, dan eindelijk de oplossing na ruim vier maanden. Niels meldde dat hij verbaasd was dat niemand de optie Grote Zaagbek had genoemd. Met die voorzet vond ik het vervolgens gek dat niemand daarop voort borduurde en zo bij de juiste soort uit kwam: Nonnetje!
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Jacob Molenaar

Supergoede mybi! Had ik zelf echt nooit aan gedacht  :duim:
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

Roy Schroor

Wel aan gedacht, heb alleen geen vergelijkbaar plaatje weten te vinden en vervolgens afgeserveerd... Fraaie mysterybird inderdaad!
Met vriendelijke groet,
Roy