Oude waarnemingen nogmaals uploaden

Gestart door BWoets, maart 25, 2018, 21:17:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

BWoets

Ik ben op zoek naar een 'hack' om waarnemingen die reeds geupload zijn nogmaals up te loaden onder een ander account. Ik ken de kopieerfunctie op de site, maar dat is in dit geval niet handig. De oude waarnemingen staan in een XML files in archive, maar ik kon geen XML vinden voor waarnemingen die nog upgeload moeten worden waar ik ze dus eventueel naar toe kon kopiëren. Iemand een tip?
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

BWoets

Goede tip. Maar is er ook manier waarop het wel kan?
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

Alex Kwak

Citaat van: BWoets op maart 26, 2018, 20:02:40 PM
Goede tip. Maar is er ook manier waarop het wel kan?

Nee, de waarnemingen hebben een uniek id (UUID) dat na uploaden op de site bekend is. Nogmaals uploaden onder een andere naam zou voor problemen zorgen en is dan ook niet mogelijk.

Alex.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

BWoets

Citaat van: Alex Kwak op maart 26, 2018, 22:52:03 PM
Citaat van: BWoets op maart 26, 2018, 20:02:40 PM
Goede tip. Maar is er ook manier waarop het wel kan?

Nee, de waarnemingen hebben een uniek id (UUID) dat na uploaden op de site bekend is. Nogmaals uploaden onder een andere naam zou voor problemen zorgen en is dan ook niet mogelijk.

Alex.

Ik zie net de optie 'Terugzetten oude waarnemingen' in ObsMapp. Dat was precies wat ik zocht! Dank Alex voor je reacties.
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

Alex Kwak

Citaat van: BWoets op maart 30, 2018, 20:15:11 PM
Citaat van: Alex Kwak op maart 26, 2018, 22:52:03 PM
Citaat van: BWoets op maart 26, 2018, 20:02:40 PM
Goede tip. Maar is er ook manier waarop het wel kan?

Nee, de waarnemingen hebben een uniek id (UUID) dat na uploaden op de site bekend is. Nogmaals uploaden onder een andere naam zou voor problemen zorgen en is dan ook niet mogelijk.

Alex.

Ik zie net de optie 'Terugzetten oude waarnemingen' in ObsMapp. Dat was precies wat ik zocht! Dank Alex voor je reacties.

Dat is alleen bedoeld om waarnemingen die als geüpload te boek staan, maar waarbij de upload is mislukt alsnog te uploaden. Bij ander gebruik is het vragen om moeilijkheden...

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

BWoets

Met vriendelijke groet,
Bob Woets