knoppentabel (determinatie bomen in de winter)

Gestart door Hinko, januari 15, 2008, 20:57:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Hinko

Een jaar of 15 terug heb ik eens een knoppentabel gekocht op een IVN/NJN kampje. Een uitgave van de Jeugdbond uitgeverij. Is zoiets nog te verkrijgen? Ik geef binnenkort een knoppen excursie en het lijkt me wel leuk om de deelnemers in de gelegenheid te stellen om ook zo'n boekje te kopen.
mvgr, Hinko

petermeer

#1
Hinko, ik ben er zelf ook al naar op zoek geweest en heb bij de KNNV en bij het IVN navraag gedaan. Beide vertelde me dat deze is uitverkocht en ook niet meer bijgedrukt wordt.
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

Jeroen Nagtegaal

#2
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Imperator


Er is bij Natuurmonumenten een Zoekkaartenboek( isbn90 70099-43-8) in de handel waar ook knoppen in staan.
Inhoud: Paddestoelen; Bomen(- bomen aan knoppen herkennen - bomen aan bladeren herkennen - vruchten aan bomen herkennen- blad-en knopgallen)Planten, Gewervelden, Water, Ongewervelden

Succes!
vriendelijke groet,

Trees

Jacquesvanmeer

Hallo Hinko

Ik heb er nog een liggen en doe er niets mee. Ik wil hem naar je opsturen en misschien kun jij dan voor Peter van der Meer een kopietje maken. Zijn jullie allebei geholpen. Mail mij je adres maar.

Groeten Jacques

Imperator

#5
stond vandaag in de nieuwsbrief van NM (nne, heb geen aandelen)

http://www.natuurmonumenten.nl/natmm-inter...n.htm?u=1718330
vriendelijke groet,

Trees

Jeroen Nagtegaal

Der was meen ik ook een 0800 nummer waarbij je ze gratis kon bestellen,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Hinko

He Jacques,
Heel hartelijk bedankt! Het is een erg leuke knoppentabel en ik ben er erg blij mee. Ik ga 'em van 't weekend direct uit proberen. Ik zal nog even een kopietje draaien voor Peter.

Doei, Hinko
mvgr, Hinko

petermeer

#8
Citeer... Ik zal nog even een kopietje draaien voor Peter.

Jacques en Hinko, jullie zijn geweldig!  :duim:  :duim:  :duim:
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

Hinko

Dat kopietje draaien viel nog niet mee (beetje exotisch papierformaat) maar 't is gelukt. Kun je me je adresgegevens nog even doorgeven, Peter? Kan via PB'tje.
mvgr, Hinko

petermeer

CiteerDat kopietje draaien viel nog niet mee (beetje exotisch papierformaat) maar 't is gelukt. Kun je me je adresgegevens nog even doorgeven, Peter? Kan via PB'tje.
Done. Thanks!  :duim:  
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

petermeer

CiteerDat kopietje draaien viel nog niet mee (beetje exotisch papierformaat) maar 't is gelukt. Kun je me je adresgegevens nog even doorgeven, Peter? Kan via PB'tje.
Hinko, zojuist de knoppentabel in goede staat binnengekregen. Ziet er mooi uit, ondanks het exotisch papierformaat.  :duim:

En... nu maar leren.  B)

Prachtig dat dit via het forum te realiseren is. Lang leve het forum!!!

Nogmaals bedankt.
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).