kleine burgemeester Amsterdam

Gestart door laatvlieger, januari 09, 2008, 11:03:37 AM

Vorige topic - Volgende topic

Guus Peterse

Ha Hans, heb je 'm eindelijk. Gefeliciteerd!
Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

BWoets

De Burrie van Amsterdam was vanmorgen weer keurig aanwezig aan de Olympiakade!
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

Rinie van Reenen

Citeeren misschien is het aan te bevelen om een zak brood mee te nemen - als dat tenminste ethisch is (ik heb het niet gedaan).
Vraag maar aan Jaap Denee!
(Waarom zou het wél ethisch zijn om een Zilvermeeuw te voeren, en niet ethisch om een Kleine Burgemeester te voeren?)
Groet, Rinie van Reenen

Hans Peterse

Citeer(ik heb het niet gedaan)

Citeer(Waarom zou het wél ethisch zijn om een Zilvermeeuw te voeren, en niet ethisch om een Kleine Burgemeester te voeren?)

Om heel eerlijk te zijn: toen ik daar stond en ik de vogel dan weer hier en dan weer daar boven een dak zag verdwijnen dacht ik: 'shit, ik had natuurlijk een zak brood mee moeten nemen...'.

Hans

Joop Hotting

#34
CiteerOm heel eerlijk te zijn: toen ik daar stond en ik de vogel dan weer hier en dan weer daar boven een dak zag verdwijnen dacht ik: 'shit, ik had natuurlijk een zak brood mee moeten nemen...'.
Afgelopen zaterdagmiddag kwam tante Hannie de meeuwen voeren op de Olympiakade. Onze Kleine B. deed vrolijk mee.
Mvg, Joop Hotting

Joop Hotting

Ik ga er bijna iedere morgen met de bus langs, maar dan is het nog donker. Heeft iemand hem de afgelopen dagen nog gezien in de buurt van het Haarlemmermeerstation?
Mvg, Joop Hotting