Kom op dames en heren... terug naar de Grote Tafel! Voor dit soort nutteloos geouwehoer gaan jullie maar naar Praat maar raak!
CitaatKom op dames en heren... terug naar de Grote Tafel! Voor dit soort nutteloos geouwehoer gaan jullie maar naar Praat maar raak! Een beetje op de teentjes getrapt ??Sorry was niet de bedoeling
In 2003 is hij t/m 24 februari gemeld.In 2006 t/m 13 februari.In 2007 t/m 2 februari.En vervolgens in 2008 t/m 3 februari.Dus hij zou zomaar ''gewoon'' weg kunnen zijn.
Hoe staat het eigenlijk met deze rakker?
De vogel zit er weer. Mogelijk kunnen fotografen de clip nu beter fotograveren.
In het laatste nummer van Birding World staat in het hoofdstuk "Bird News January 2009" een waarneming van een Grote Tafeleend met aan de linkervleugel een wing-clip (hé wat toevallig). Wat wel grappig is, is dat die onder het kopje "Escapes" staat vermeld, zonder voorbehoud of wat voor theorieën dan ook over een mogelijke wilde herkomst. De Engelsen kunnen dus blijkbaar snel conclusies trekken over de vraag of het een wilde vogel is of niet. Is het CDNA er al uit?
Ondertussen alweer een aardige tijd verder, maar is er nog nieuws?
http://www.metagam.com/myweb3/wingtags.htm Die clips lijken wel op die van onze Grote Tafeleend...
Van mij mag ie eerlijk gezegd van de lijst, ik ben er namelijk nog niet geweest
goed gezocht, ziet er inderdaad wel naar uit.Zonder het verhaal al te goed te hebben gelezen? zijn dit nou escape ringetjes of ringen die worden gebruikt bij wilde vogel(onderzoek)
Ik heb zulke clipjes wel eens gebruikt om jonge brandganzen mee te merken, maar dat ging wel door de poot-webjes "webtags" en niet door de vleugels.