investering in Duitse wolven

Gestart door Joskert, januari 08, 2018, 13:15:18 PM

Vorige topic - Volgende topic


Douwe van der Ploeg

En dus ook de opbrengsten voor anderen :) Goed voor de economie, die wolven, zorgt voor extra omzet!
Douwe van der Ploeg

Oenanthe

Citaat van: Joskert op januari 08, 2018, 13:15:18 PM
In Duitsland worden de kosten geschat op 400 miljoen
https://www.welt.de/regionales/bayern/article172261725/Tierschutz-Die-Rueckkehr-der-Woelfe-kostet-bis-zu-400-Millionen-Euro.html?wtrid=socialmedia.socialflow....socialflow_twitter
Voor 400 miljoen leggen ze in Nederland een peperdure nieuwe autosnelweg aan. Om het aan wolf-proof hekken uit te geven lijkt het me een absurd hoog bedrag.
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

peterv

Citaat van: Oenanthe op januari 09, 2018, 08:40:54 AM
Voor 400 miljoen leggen ze in Nederland een peperdure nieuwe autosnelweg aan. Om het aan wolf-proof hekken uit te geven lijkt het me een absurd hoog bedrag.

Realiseer je wie deze berekening heeft gemaakt en welke belangen daarmee gemoeid zijn.
Peter Venema

ronris

Citaat van: peterv op januari 09, 2018, 22:06:26 PM
Citaat van: Oenanthe op januari 09, 2018, 08:40:54 AM
Voor 400 miljoen leggen ze in Nederland een peperdure nieuwe autosnelweg aan. Om het aan wolf-proof hekken uit te geven lijkt het me een absurd hoog bedrag.

Realiseer je wie deze berekening heeft gemaakt en welke belangen daarmee gemoeid zijn.
Wel een knappe berekening overigens, volgens mij is elk weilandje, hertenkampje en geitenweitje meegerekend. niet echt handig voor migratie overige diersoorten lijkt mij.

peterv

Omdat dit topic afdwaalt van wolven in Nederland stel ik voor dat wie verder wil over de Duitse wolven dat doet op https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=44774.0
Peter Venema

Roland_Wantia

Je kunt er ook anders naar kijken; die 400 miljoen (over hoeveel jaar zijn die kosten uitgesmeerd? en hoe verhoudt zich dit bedrag tot de jaarlijkse omzet van de regio waar de kosten worden gemaakt?) omzet is goed voor de werkgelegenheid, en dan ook nog eens voor bedrijven die met hun producten bijdragen aan een duurzamere manier van samenleven met de natuur. Mooi toch :angel:?

Groet, Roland

peterv

verdere discussie graag onder 'wolven bij de buren' voeren.
Peter Venema