Hoofdmenu

Grote Jager - 963

Gestart door michael_kars, november 11, 2017, 16:22:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

michael_kars

Kan iemand mij vertellen waar ik deze grote jager met metalen ring 963 kan melden?

Menno

De code van een metalen ring is langer dan 3 cijfers. Daarnaast is het ook belangrijk om de ringcentrale te weten. (ik herken het zo snel niet) dus jammer genoeg kan je deze nergens melden
Groeten,

Menno van Lopik

https://waarneming.nl/user/view/87046

Cygnus

Ziet er uit als een BTO ring. De kans is ongeveer 99,9% dat deze vogel geringd is op Foula.
Met vriendelijke groeten,
Trinus Haitjema

michael_kars

Citaat van: Menno op november 11, 2017, 16:59:55 PM
De code van een metalen ring is langer dan 3 cijfers. Daarnaast is het ook belangrijk om de ringcentrale te weten. (ik herken het zo snel niet) dus jammer genoeg kan je deze nergens melden

ik kan het mis hebben maar het lijkt toch echt een code van 3 cijfers..

michael_kars

Citaat van: Cygnus op november 11, 2017, 18:20:39 PM
Ziet er uit als een BTO ring. De kans is ongeveer 99,9% dat deze vogel geringd is op Foula.

Thanks,

ik ga eens verder speuren in die richting.

Menno

Citaat van: michael_kars op november 12, 2017, 22:26:03 PM
Citaat van: Menno op november 11, 2017, 16:59:55 PM
De code van een metalen ring is langer dan 3 cijfers. Daarnaast is het ook belangrijk om de ringcentrale te weten. (ik herken het zo snel niet) dus jammer genoeg kan je deze nergens melden

ik kan het mis hebben maar het lijkt toch echt een code van 3 cijfers..

De code staat rondom, bijvoorbeeld links van de 9 zie je nog een deel van een ander cijfer..
Groeten,

Menno van Lopik

https://waarneming.nl/user/view/87046

Jeroen Nagtegaal

Ik neem aan dat dit tijdens een van de boottochten was? Zijn er geen andere fotografen die hem ook gefotografeerd hebben? Een cijfer meer of minder maakt het flink makkelijker.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com