Goedgekeurd o.b.v. beschrijving/waarschijnlijkheid

Gestart door edokreuzen, oktober 17, 2017, 16:09:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

edokreuzen

De laatste paar weken ben ik "eindelijk, maar toch" op mijn manier "druk" bezig geweest om allerlei achterstallige waarnemingen met foto's van mijn vrouw en mij van onze afgelopen zomervakantie in Namibië/Zuid-Afrika in te voeren. Nu valt het mij plotseling op dat met name van die waarnemingen, die ik onlangs ingevoerd heb, een flink aantal een blauw vinkje gekregen hebben. Dit duidt op: "Goedgekeurd o.b.v. beschrijving/waarschijnlijkheid". Zie: https://observation.org/user/view/2849?q=&akt=0&g=0&from=2017-06-17&to=2017-10-17&prov=0&z=0&sp=0&gb=0&method=0&cdna=0&f=0&m=P&zeker=O&month=0&rows=20&only_hidden=0&zoektext=0&tag=0&plum=0&page=2. Nu vraag ik mij af waarom wij opeens op zoveel blauwe vinkjes getrakteerd worden, terwijl wij deze traktatie de afgelopen jaren vrijwel nooit (eerder) gehad hebben. Ik heb zelf namelijk de (vrij sterke) indruk dat minstens een aantal van die waarnemingen nauwelijks voor tweeërlei uitleg vatbaar is. Met andere woorden: waarom hebben die géén groen vinkje (Goedgekeurd o.b.v. bewijsmateriaal) gekregen?
Pluk de dag én haast u langzaam!!

edokreuzen

Citaat van: Marleen op oktober 17, 2017, 16:17:03 PM
De waarnemingen zijn gevalideerd door andere waarnemers. Bij 2 'goedkeuringen' krijg je dan een blauw vinkje.
Als een admin de waarneming gevalideerd heeft, krijg je een groen vinkje.

Zie ook: "Helpen met validatie waarnemingen in Observado"

Groetjes, Marleen

Dat is gloednieuw voor mij en dit wist ik ook absoluut (nog) niet. Maar in elk geval hartelijk bedankt voor jouw tekst en uitleg, Marleen!
Pluk de dag én haast u langzaam!!