iObs 3.4: iOS 11 support en ingevoerde waarnemingen inzien via de soortlijst

Gestart door Sjaak Schilperoort, oktober 02, 2017, 20:29:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjaak Schilperoort

iObs 3.4 is beschikbaar in de app store. Alle issues die zijn gevonden op iOS 11 zijn hierin opgelost. Verder is er een toevoeging: vanuit het scherm met de statistiek van de ingevoerde waarnemingen kun je doorklikken naar de soortlijst voor de ingestelde periode. Handig om tijdens een trip je voortgang te zien en gemakkelijk invoerfouten te ontdekken. Veel plezier ermee!

Andre321

Bedankt.
iObs lijkt idd te werken onder iPhone6 met IObs3.3.1 dacht ik nog.Ik zal zo updaten naar iObs3.4.

iOs11 is nog al traag en de fotocamera is nog langzamer..dus echt handig is de OS update op iPhone niet. Maar fijn dat alles weer werkt. Mensen vragen me wel eens hoeveel soorten we gezien hebben die dag..en ik dacht altijd dat ik dat niet kon zien..maar dat is dus niet zo. Nu nog onthouden dat de optie 'Geziene aantal soorten' onder statistiek zit..

shawnyadav

Na het updaten van mijn iPhone 7 van iOS 10 naar iOS 11.4 crasht de iObs-app bij het opstarten. Elke oplossing?

Sjaak Schilperoort

Citaat van: shawnyadav op april 27, 2018, 21:00:08 PM
Na het updaten van mijn iPhone 7 van iOS 10 naar iOS 11.4 crasht de iObs-app bij het opstarten. Elke oplossing?

Vreemd, niet eerder van zo'n probleem gehoord. Je kunt iObs verwijderen (lang op het iObs app-icon klikken, er verschijnt een kruisje, daarop klikken) en daarna iObs vanuit de appstore opnieuw installeren. Je raakt dan wel al je gegevens kwijt. Als je nog niet verzonden waarnemingen hebt en deze wilt behouden dan kun je proberen om eerst iObs 4.0 te installeren vanuit de appstore en dan te zien of iObs wel wil starten. Lukt dan niet, dan is verwijderen helaas noodzakelijk.