Vraag over toezenden van soorten begin van het jaar.

Gestart door hb481219, september 26, 2017, 22:41:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

hb481219

Beste lezers, admins, forum,
Ik kom nog een aantal waarnemingen tegen van begin dit jaar in mijn fotoarchief, waar ik vragen over heb. Ik kwam er niet aan toe die synchroon aan te leveren. Kan dit alsnog ook al zitten we al weer in september.

Met vriendelijke groet
Han Beeuwkes
Zwolle


hb481219

Dat is helder. Dank. Maar als ik nu een foto van een voorjaarsplant op waarneming.nl zet en dan op forum, moet ik dan de datum van die bewuste dag en foto-opname invoeren? Dat lijkt mij van wel. Veel van mijn foto-opnames bloeien allang niet meer.
Nogmaals groet Han

Henri van Dodeweerd

Citaat van: hb481219 op september 26, 2017, 23:15:53 PM
Dat is helder. Dank. Maar als ik nu een foto van een voorjaarsplant op waarneming.nl zet en dan op forum, moet ik dan de datum van die bewuste dag en foto-opname invoeren? Dat lijkt mij van wel. Veel van mijn foto-opnames bloeien allang niet meer.
Nogmaals groet Han

Inderdaad invoeren op de datum van de opname.
Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

hb481219

Zeer bedankt. Het wordt nog druk in de herfst. Maar erg leuk en leerzaam alles bij elkaar!!
Gr Han


hb481219

Dit gaat mij te boven. Geotagged??Ik ben maar een eenvoudige digi-leek

hiskodevries

Als je foto`s informatie over de lokatie bevat ->GPS gegevens
dan hoef je alleen maar de soortnaam op te geven en worden de andere gegevens uit de foto informatie (exif) gehaald
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0