Hoofdmenu

putters

Gestart door ratje, december 12, 2007, 14:59:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

ratje

gistermiddag zag ik een groepje van een stuk of 10 putters. Lekker in het zonnetje op de distels. Ik heb ervan genoten.

ratje

en

Fabian Meijer

Leuk, het zijn mooie vogeltjes ^_^  

BWoets

Leuk hoor! Vergeet je waarneming niet in te voeren!  ;)  
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

Alwin

Toevallig een actueel bericht over o.a. putters die gevangen worden voor de verkoop. Pootjes worden gebroken om ze te kunnen ringen. Deze daders zijn opgepakt: http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?newsid=80884


Alwin

Life list  4 54 Roodoogvireo

pinky111nl

Te triest voor woorden....
Hoe meer ik weet, hoe meer ik besef hoe weinig ik weet

frankw

gisteren was ik in Meinerswijk in Arnhem, en hier echt idiote groepen putters groenlingen, mezen, vinken enz. Echt 100-en vogels foeragerend en rustend.
Echt een aanrader voor mensen die van dat soort spul houden: ga 1 dezer dagen eens naar Meinerswijk (snel, want het water stijgt steeds sneller).

Ik meende zelfs in een flits een boszanger-achtig-iets te zien maar deze heb ik 1-2 seconde gezien, naar de grond gekeken om ff scherp te stellen en vervolgens was het beest weg en heb ik m niet meer terug gevonden na lang zoeken..  

Geert-Jan Kroon

Citeergisteren was ik in Meinerswijk in Arnhem, en hier echt idiote groepen putters groenlingen, mezen, vinken enz. Echt 100-en vogels foeragerend en rustend.
Echt een aanrader voor mensen die van dat soort spul houden: ga 1 dezer dagen eens naar Meinerswijk (snel, want het water stijgt steeds sneller).

Ik meende zelfs in een flits een boszanger-achtig-iets te zien maar deze heb ik 1-2 seconde gezien, naar de grond gekeken om ff scherp te stellen en vervolgens was het beest weg en heb ik m niet meer terug gevonden na lang zoeken..
...Echt een aanrader voor mensen die dat soort spul houden:...  Las ik eerst :P  
Groet,

Geert-Jan Kroon

ratje

Citeergisteren was ik in Meinerswijk in Arnhem, en hier echt idiote groepen putters groenlingen, mezen, vinken enz. Echt 100-en vogels foeragerend en rustend.
Echt een aanrader voor mensen die van dat soort spul houden: ga 1 dezer dagen eens naar Meinerswijk (snel, want het water stijgt steeds sneller).

Ik meende zelfs in een flits een boszanger-achtig-iets te zien maar deze heb ik 1-2 seconde gezien, naar de grond gekeken om ff scherp te stellen en vervolgens was het beest weg en heb ik m niet meer terug gevonden na lang zoeken..
dank voor de tip Frank, is niet zover hier vandaan. Ga morgen ff kijken. :duim:  

frankw

veel plezier!  :duim: De grootste groepen hielden zich op rond de bunkers/geschut aan het eind van de sluis.