Foto's verdwijnen als ik uitlog?

Gestart door cranefly, augustus 24, 2017, 21:05:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

cranefly

Gisteravond heb ik vier waarnemingen doorgegeven met foto's. Tot mijn verbazing zijn deze foto's alleen zichtbaar in het foto-overzicht van de betreffende soorten wanneer ik ingelogd ben. Ook foto's van anderen ontbreken als ik uitgelogd ben.

Bijvoorbeeld bij het Bont Schaapje (nachtvlinder): indien ik ingelogd ben, begint het foto-overzicht met 4 foto's (inclusief die van mijzelf) van resp. 22, 19, 18 en 18 augustus. Wanneer ik uitgelogd ben, ontbreken deze 4, en begint het overzicht met een foto van 16 augustus.

Het ligt niet aan mijn pc of browser (ik heb diverse apparaten geprobeerd en heb ook andere mensen laten checken op hun pc/mobiel/ipad)

Weet iemand wat er aan de hand is?

Alvast dank,

Reindert van Eekelen

Douwe van der Ploeg

Zijn de waarnemingen gevalideerd? Sowieso graag altijd linkjes geven, zodat mensen snappen waar het over gaat. Ik vermoed dat je hier je antwoord zal vinden: https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=59707.msg2141315#msg2141315

Douwe van der Ploeg

cranefly

Bedankt voor je antwoord. Dat het vakje "Alleen gevalideerde foto's" standaard aan staat als je uitgelogd bent, verklaart het 'probleem' inderdaad. Als ik het goed begrijp is dit pas enkele dagen geleden ingevoerd?

Vr. Groeten,
Reindert

OlivierO

Citaat van: cranefly op augustus 24, 2017, 21:21:11 PM
Bedankt voor je antwoord. Dat het vakje "Alleen gevalideerde foto's" standaard aan staat als je uitgelogd bent, verklaart het 'probleem' inderdaad. Als ik het goed begrijp is dit pas enkele dagen geleden ingevoerd?

Vr. Groeten,
Reindert

Ja.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.