Weergave verschilt bij het bekijken van vergrote foto's, wat is hier aan de hand

Gestart door jfbouwmeester, augustus 17, 2017, 15:45:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

jfbouwmeester

Als ik op een foto klik, krijg ik netjes de vergroting te zien.
Maar er zijn ook foto's bij dat ik de vergroting te zien krijg samen met de werkbalk faforieten van mijn laptop.
Hoe komt dat en kan het kwaad?

Jan Bouwmeester
jfbOUWMEESTER

hiskodevries

ik denk dat je het probleem in je eigen browser moet zoeken. probeer eens een andere browser
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

jfbouwmeester

Citaat van: hiskodevries op augustus 18, 2017, 14:24:18 PM
ik denk dat je het probleem in je eigen browser moet zoeken. probeer eens een andere browser

Bedankt voor je antwoord,

Jan Bouwmeester
jfbOUWMEESTER

Arp

Bedoel je op het forum?

Relatief kleine "grote" foto's worden binnen de context van het forumbericht getoond. Voor erg grote originele versies wordt een apart venster geopend waar de foto in verschijnt en zie je dus kaders en eventueel menuopties van dat venster ook. Het heeft dus met de afmeting van de origineel als bijlage toegevoegde foto te maken.
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

Arp

Het origineel in de bijlage hier is 800x533 pixels en wordt als het goed is binnen het forumbericht vergroot
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

Arp

Het origineel in deze bijlage is 2304x1296 pixels en wordt als het goed is in een aparte pop-up geopend
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

jfbouwmeester

jfbOUWMEESTER