Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Problemen melden met de koppeling ObsIdentify en ObsMapp  (gelezen 8174 keer)

Laurens Hogeweg

• Moderator
  • *
Re: Problemen melden met de koppeling ObsIdentify en ObsMapp
« Reactie #60 Gepost op: augustus 22, 2018, 09:21:46 am »

Hartelijk dank voor jullie reacties. Inmiddels functioneert bijna alles naar wens. Ik heb nu de vlinder app ge´nstalleerd, gaat uitstekend, ook doorsturen naar ObsMapp. Maar bij de 'originele' insecten ObsIdentify had ik een Mierenleeuw imago gefotografeerd, wordt keurig als Myrmeleondontidae ge´ndentifieerd, locatie erbij, bij het doorsturen naar ObsMapp zegt hij ook dat hij is doorgestuurd, maar hij wordt niet ontvangen in ObsMapp. En ik heb wel degelijk (recentelijk nog geŘpdatet) de soortgroep overige insecten in ObsMapp staan. Wat nu?

Dat probleem komt omdat hogere orders (genera, families, etc.) niet dezelfde IDs hebben tussen ObsIdentify en ObsMapp. We gaan dit in volgende versies oplossen, maar dat kan nog wel even duren.

Hindrik

• Member
« Reactie #61 Gepost op: juli 22, 2019, 13:15:54 pm »

Hallo ik ben nieuw hier weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag?
Ik probeer obsidentify versie 0.9.16. 58 aan de praat krijgen op mijn Samsung s8 heb een grote vlinder op beeld en kan aantikken wat ik wil maar het doet helemaal niets.
Nu las ik hier iets over ID ?
Dit staat rechts boven een afbeelding van van een foto toestel met daar in een pijltje en iD.
WIE KAN MIJ ADVISEREN?
« Laatst bewerkt op: juli 22, 2019, 13:23:27 pm door Hindrik »

Alex Kwak

• Forum beheerder
    • alexkwak.nl
« Reactie #62 Gepost op: juli 22, 2019, 13:32:04 pm »

Onderhoud op ObsIdentify als losstaande app is gestopt, er is een nieuwe app in ontwikkeling.
Je kan het beste ObsMapp gebruiken en dan de online-identificatie.
Alex Kwak, ontwikkelaar WnPda, WnSmart en ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!
www.alexkwak.nl
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.035 seconden met 19 queries.