Mobiel invoeren > Herkennings app (ObsIdentify)

Problemen melden met ObsIdentify

<< < (2/41) > >>

Alex Kwak:

--- Citaat van: Jelle Jacobsen op augustus 18, 2017, 15:44:27 pm ---De app crasht bij mij helaas altijd bij het opstarten. Telefoon is een Motorola G 3rd gen met android 6.0.1.

--- Einde van citaat ---

Is bekend, ik heb hetzelfde toestel als testtoestel. Dit toestel is helaas te beperkt en zal hiermee niet gaan werken.

jjvdlaan:
De app lijkt te crashen  als de camera een aantal foto's gemaakt heeft en hij even in slaap is gevallen..  nu al een paar keer gezien,   helaas is het nog niet exact te reproduceren

Gelijk nadat de foto gemaakt is,  krijg je een witte foto,  en dan een crash melding.

Samsung S7
Android. 7.0

Laurens Hogeweg:

--- Citaat van: jjvdlaan op augustus 18, 2017, 15:48:56 pm ---De app lijkt te crashen  als de camera een aantal foto's gemaakt heeft en hij even in slaap is gevallen..  nu al een paar keer gezien,   helaas is het nog niet exact te reproduceren

Gelijk nadat de foto gemaakt is,  krijg je een witte foto,  en dan een crash melding.

Samsung S7
Android. 7.0

--- Einde van citaat ---

Bedankt voor de melding. Maar je kan de app voor de rest wel gebruiken?

Laurens Hogeweg:
Algemene opmerking: gedurende de eerste uren en dagen is het belangrijk dat je controleert of er een update is voor een bug te melden. De updates zullen namelijk in het begin zich vrij vlot opvolgen.

Bas vd Burg:
@hisko, nee ik open de app op mijn HTC M9, maak via de app een foto en dan stopt de app gelijk

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie