Mobiel invoeren > Herkennings app (ObsIdentify)

Problemen melden met ObsIdentify

(1/41) > >>

hiskodevries:
in dit onderwerp meldt u problemen met de app zelf.
Vermeldt bij voorkeur het type telefoon en versie van android.
Bij foutmeldingen helpt een schermafdruk.

Inmiddels bekend

1.  Als je de app installeert en gelijk op openen drukt kan deze crashen op sommige telefoons. Als je de app gewoon vanaf je smartphone scherm opent werkt het probleemloos.
2. Op een klein aantal toestellen (voornamelijk zgn. phablets) kan de app crashen met de interne camera aan. Je kan wel gewoon werken met de externe camera. Ga hiervoor naar Menu -> Instellingen -> Layout en gebruik

stefanhertogs:
Direct aan de slag gegaan met de app. Ik gebruik hem op mijn Huawei Cun-L21 en heb Androidversie 5.1. Telkens ik een paar foto's (3-4) heb gedaan, gaat de app dicht en krijg ik een wit scherm. Ik kan dan probleemloos de app herstarten, al lijkt het alsof dit wel wat langer duurt.

Bas vd Burg:
Bij het maken van een foto via ObsIdentify (in dit geval een foto van een PC-beeldscherm) stopte de app. Opstarten ging daarna wel gewoon goed. Heb een feedback gestuurd hierover

Ik heb ook nog foto's die ik al had gemaakt, via ObsIdentify gedetermineerd. Op zich ging dat goed, maar soms (wanneer ik een 'nieuwe identificatie' opstartte), bleef de foto van de vorige keer staan.

En dan vergeet ik nog helemaal te zeggen dat het top is deze app! Goed gedaan mannen :duim: :duim:

hiskodevries:
Bas, valt dat onder "1.  Als je de app installeert en gelijk op openen drukt kan deze crashen op sommige telefoons. Als je de app gewoon vanaf je smartphone scherm opent werkt het probleemloos."
of een ander probleem?

Jelle Jacobsen:
De app crasht bij mij helaas altijd bij het opstarten. Telefoon is een Motorola G 3rd gen met android 6.0.1.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie