Mobiel invoeren > Herkennings app (ObsIdentify)

Beta Test informatie, graag lezen voordat je begint met de app

<< < (2/8) > >>

Alex Kwak:

--- Citaat van: Laurens Hogeweg op augustus 22, 2017, 12:27:41 pm ---De datum, tijd en locatie worden nu overgenomen wanneer een foto wordt toegevoegd via de gallery.

--- Einde van citaat ---

Uiteraard voor zover die informatie aanwezig is bij de foto.

VictorE:

--- Citaat van: Laurens Hogeweg op augustus 22, 2017, 10:15:45 am ---Lieveheersbeestjes zitten er wel al in hoor. Ging er iets mis met de herkenning?

--- Einde van citaat ---

Ja, ik had een meeldauwlieveheersbeestje gefotografeerd, maar daarbij kwam hij uit op rups onbekend kleed (rups). Ik zie nu inderdaad dat ze er wel inzitten. Wellicht was de foto gewoon te slecht ;)

Frank Oling:
Ik heb ook problemen met waarnemingen die niet overgezet worden naar obsmapp. Sommige doen het maar de meeste niet. Gaat om nachtvlinders en micro's. Lijst Staat gewoon in obsmapp. Heb daarnet nog 1 foto van gisteren opnieuw laten identificeren en dan laten exporteren, maar obsmapp ontvangt niks. Wat kan ik doen om zaken verder uit te sluiten?

Alex Kwak:

--- Citaat van: Frank Oling op augustus 30, 2017, 18:51:24 pm ---Ik heb ook problemen met waarnemingen die niet overgezet worden naar obsmapp. Sommige doen het maar de meeste niet. Gaat om nachtvlinders en micro's. Lijst Staat gewoon in obsmapp. Heb daarnet nog 1 foto van gisteren opnieuw laten identificeren en dan laten exporteren, maar obsmapp ontvangt niks. Wat kan ik doen om zaken verder uit te sluiten?

--- Einde van citaat ---

Dat is raar. Ik kan me eigenlijk alleen voorstellen dat dat komt doordat de betreffende soort niet in ObsMapp bekend is, of dat je een oude versie van ObsMapp gebruikt.

Frank Oling:
Ik heb intussen obsmapp geüpdatet en die ontvangt nu data. Het enige wat nog raar is dat als ik 2 waarnemingen exporteer, hij maar 1 ontvangt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie