Mobiel invoeren > Herkennings app (ObsIdentify)

Beta Test informatie, graag lezen voordat je begint met de app

<< < (3/8) > >>

Alex Kwak:

--- Citaat van: Frank Oling op augustus 30, 2017, 20:01:01 pm ---Ik heb intussen obsmapp geŘpdatet en die ontvangt nu data. Het enige wat nog raar is dat als ik 2 waarnemingen exporteer, hij maar 1 ontvangt.

--- Einde van citaat ---

De waarneming die niet door komt, is die betreffende soort wel aanwezig in ObsMapp?

marcel123:

--- Citaat van: Alex Kwak op augustus 30, 2017, 19:57:23 pm ---Dat is raar. Ik kan me eigenlijk alleen voorstellen dat dat komt doordat de betreffende soort niet in ObsMapp bekend is, of dat je een oude versie van ObsMapp gebruikt.

--- Einde van citaat ---

Is het een groep die nog niet ondersteund wordt, bijvoorbeeld een sprinkhaan?

Bij de allernieuwste versies treed het denk ik ook op als je foto geen gpslocatie bevat.

Frank Oling:
Hoi Alex, ik had de macro haarbos ook geexporteerd, en die staat wel in mijn obsmapp lijst lijkt het. Deze wordt niet ge´mporteerd. Donker brandnetelkapje wel. Mvg

Alex Kwak:

--- Citaat van: optilete op augustus 30, 2017, 20:31:24 pm ---Bij de allernieuwste versies treed het denk ik ook op als je foto geen gpslocatie bevat.

--- Einde van citaat ---

Waarom denk je dat? Dat zou juist niet zo moeten zijn. Waarnemingen zonder locatie zijn alleen niet meer te uploaden.

Laurens Hogeweg:

--- Citaat van: Alex Kwak op augustus 31, 2017, 08:32:59 am ---
--- Citaat van: optilete op augustus 30, 2017, 20:31:24 pm ---Bij de allernieuwste versies treed het denk ik ook op als je foto geen gpslocatie bevat.

--- Einde van citaat ---

Waarom denk je dat? Dat zou juist niet zo moeten zijn. Waarnemingen zonder locatie zijn alleen niet meer te uploaden.

--- Einde van citaat ---

Alex, is het misschien een idee om in ObsMapp (in ieder geval in de beta versie) een bericht te tonen als het importeren van een observatie niet werkt?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie