Hoofdmenu

Superstorm!

Gestart door Thijs Fijen, november 05, 2007, 18:37:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ted van der Knaap

#60
CiteerHier de pap.duiker in De Wulp; hoop dat hij het redt!
3 vragen die bij me opkomen uit nieuwsgierigheid

..als hij over enkele dagen word vrijgelaten, is dat dan ws in Den Haag? en vind hij dan zelfstandig de weg terug richting Engeland/Schotland en word hij in het vogelasiel ook nog geringt of gemerkt?..
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

teunvankessel

Citeer
CiteerHier de pap.duiker in De Wulp; hoop dat hij het redt!
2 vragen die bij me opkomen uit nieuwsgierigheid

..als hij over enkele dagen word vrijgelaten, is dat dan ws in Den Haag? en vind hij dan zelfstandig de weg terug richting Engeland/Schotland en word hij in het vogelasiel ook nog geringt of gemerkt?..
3 vragen  ;)

lekker bij de hand :lol:  
Groet Teun
Jizz-birder



Hoaxbirders

Christian

Citeer
CiteerHier de pap.duiker in De Wulp; hoop dat hij het redt!
2 vragen die bij me opkomen uit nieuwsgierigheid

..als hij over enkele dagen word vrijgelaten, is dat dan ws in Den Haag? en vind hij dan zelfstandig de weg terug richting Engeland/Schotland en word hij in het vogelasiel ook nog geringt of gemerkt?..
A:) Denk het wel, maar misschien wel bij Scheveningen of Kijkduin (vindplaats dacht ik)
B:) Ik hoop het van harte maar heb er weinig vertrouwen in.
C:) Lijkt me sterk.
Christian Brinkman

geertje

Hij wordt hoogstwaarschijnlijk, als hij is aangesterkt, in Zeeland in de baai van Oostvoorne vrijgelaten, zo vertelde Steven van De Wulp me.
Hij vliegt inderdaad zelf terug.
De laatste vraag weet ik niet.

Of hij het redt; ik vraag het me eigenlijk wel af.
Er waren ook 17 alken binnengebracht; slechts een leefde nog.
Ze vertelden dat zeevogels moeilijk waren.
Toch was hij wel al aangekomen, en toen hij werd gevoerd at hij behoorlijk.
(Niet onder dwang; dus dat het zijn bek werd ingepropt, maar happend uit de hand).
Beste maar van hopen!
Groeten,
Gera Nieland

Ben Wielstra

Even de populatie asielbeesten op het Oostvoornse meer aansterken. Goed voor de maandlijst!

frankw

hij zou niet geringt worden? waarom niet? niet relevant ofzo?

BramtK

#66
Misschien geringd...

(Maar dit is niet mijn sterkste kan thoor :) )
Groeten,

Bram ter Keurs

Ben Wielstra

Zou leuk als daar een apart type ring voor gebruikt zou worden. Iets van een kleurring, die dus makkelijk te herkennen is. Ik ben zelf erg pessimistisch over de overlevingskansen van dit soort beesten, ook van de fractie die het nog overleefd tot het moment van uitzetten. Zo kan je er een beter beeld over krijgen.

Bas vd Burg

#68
Dit topic maar weer eens naar voren gehaald.

In Katwijk vliegen momenteel de Middelste Jagers erg goed!!!!!! Tussen 0820u en 1315u in totaal 70 naar zuid en 20 naar noord. Voor Kattukse begrippen extreem (en natuurlijk een nieuw dagrecord voor de telpost)!!! Ben benieuwd hoe het in Scheveningen eraan toe gaat.
groetjes,

Bas vd Burg
Katwijk ZH



mijn kattukse jaarlijst 2012

frankw

poeh. wat een storm was het dit weekend... die man had gelijk.. :wacko:


ohnee toch niet


Jelle Aalders

Met vriendelijke groet,

Jelle Aalders

twitter.com/jelleaalders

Ted van der Knaap

#71
Citeerpoeh. wat een storm was het dit weekend... die man had gelijk.. :wacko:


...het is nog geen 28 nov.!!!!... (de voorspelde datum van de man)


(trouwens, ergens gehoord, volgens de Maori's vergaat op 28 nov. de wereld...  ...dus ik zou zeggen: doe nog wat leuks voor die tijd    <_< )
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

Jos Welbedacht

En ik zou nog naar Porcupine Tree, en daarna ben ik nog jarig, dan komt de vakantie nog, en dan weer een vakantie, en dan nog een vakantie.
Stel het nog maar lang uit, Maori's!
Jos Welbedacht, Groningen
I said you could find me where the Nighthawks fly - dEUS: One advice, Space
 

frankw

Citeer
Citeerpoeh. wat een storm was het dit weekend... die man had gelijk.. :wacko:


...het is nog geen 28 nov.!!!!... (de voorspelde datum van de man)


hier nog alles rustig.. en daar? ;)  

Volstrekt Ridicuul

Na de Maori's misschien de Maya's; 21 december 2012, maar de dag is nog niet om ; )
Gegroet L. van der Weide

frankw

CiteerNa de Maori's misschien de Maya's; 21 december 2012, maar de dag is nog niet om ; )
Ik denk dat wereld voor de maya's al vergaan is.. namelijk toen de eerste spanjaard of portugees aan land kwam.. maar dat even ter zijde..

laatvlieger

CiteerNa de Maori's misschien de Maya's; 21 december 2012, maar de dag is nog niet om ; )
Ik dacht dat het kerstavond was... 24 december 2012
Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/

Ted van der Knaap

#77
...weet niet of de Maori's dezelfde jaartelling (2007 na Chr.) als ons hebben maar ik zit voor de zekerheid met de gordijnen dicht, noodkacheltje (met volle gasfles en lucifers!) en genoeg conservenblikken om het nog een week langer uit te houden... :D

..ja,ja, blikopener ook bij de hand!
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

Pim

CiteerDE BILT - Het KNMI verwacht het komende weekend "onstuimig herfstweer". Dat heeft een zegsman vrijdag gemeld.

"Over de oceaan en de zee komt er de komende dagen veel op ons af", aldus het meteorologisch instituut. De woordvoerder houdt "harde tot zeer harde windstoten" voor mogelijk. In Engeland is al een waarschuwing voor "zeer extreem weer" afgegeven.

Risico

Het KNMI verwacht het onstuimige weer vooral in de kustgebieden. Op zondag is er meer risico op harde windstoten dan zaterdag. Ook voorspelt de meteorologische dienst voor beide weekenddagen een flinke kans op neerslag.

"Dit is geen weer dat zich elke herfst aandient", vat de zegsman samen. "De depressies die onze kant op komen, voorspellen weinig goeds."

Bron: Nu.nl.

Rehabilitatie van Piet P.?

met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Ben Wielstra

Jammer van de regen. Dat maakt het zeerukken toch een stuk minder aangenaam.

frankw

niks rehabilitatie! fout is fout  ;)  

BWoets

CiteerJammer van de regen. Dat maakt het zeerukken toch een stuk minder aangenaam.
Maar dat brengt vaak wel leuke golven met mooie soorten/aantallen voor zich uit! Jammer dat de wind zo ZW-elijk wordt.. ik zie weinig kansen voor mijn stekkie op Den Oever  <_<  
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

Ben Wielstra

Mijn ervaring is dat je er vooral erg nat van wordt.