Hoofdmenu

Superstorm!

Gestart door Thijs Fijen, november 05, 2007, 18:37:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bas vd Burg

westkapelle doet het ook weer goed met 170 middelste jagers tot nu toe...........

http://www.trektellen.nl/trektelling.asp?t...1&site=0&taal=1
groetjes,

Bas vd Burg
Katwijk ZH



mijn kattukse jaarlijst 2012

Cees Veenema

#31
Citeer
CiteerTja met de Jeugdbond hebben we STORM weekend, Na jaren rustig weer dan eindelijk een storm, Das ook niet verkeerd.
Dat begint dus al met de veerboot naar Vlieland te pakken en op Texel aan te komen  :twisted:
In dat geval is er sprake van een N.Wester :D
Groet,

Cees

Guus Peterse

Als je naar Vlieland vertrekt en aankomt op Texel, lijkt me eerder sprake van een N.Ooster.
Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

BWoets

CiteerAls je naar Vlieland vertrekt en aankomt op Texel, lijkt me eerder sprake van een N.Ooster.
Wat een discussie zeg... als het zo hard waait worden de boten gewoon uit de vaart genomen hoor. Kun je beter in Lauwersoog gaan zitten.
Met vriendelijke groet,
Bob Woets


Gert Veurink

Citeer
CiteerAls je naar Vlieland vertrekt en aankomt op Texel, lijkt me eerder sprake van een N.Ooster.
Wat een discussie zeg... als het zo hard waait worden de boten gewoon uit de vaart genomen hoor. Kun je beter in Lauwersoog gaan zitten.
Bij een Noordwester wel, bij een noordooster niet, dan kun je weer beter in de Eemshaven gaan zitten... ;)  
groet!
Gert Veurink



Cees Veenema

Misschien dat R.Wester t.z.t uitsluitsel kan geven.
Groet,

Cees

frankmeer

CiteerNaja we zitten in Beverwijk,
Het Pierkamp?
Frank van der Meer

teunvankessel

Citeer
CiteerNaja we zitten in Beverwijk,
Het Pierkamp?
Pierkamp gaat dit jaar niet door, geloof ik.
Maar Stormweekend wel
Groet Teun
Jizz-birder



Hoaxbirders

frankmeer

Citeer
Citeer
CiteerNaja we zitten in Beverwijk,
Het Pierkamp?
Pierkamp gaat dit jaar niet door, geloof ik.
Maar Stormweekend wel
:angry:  
Frank van der Meer

Jeroen Nagtegaal

Wat heb je nou aan dat pierkamp als een weekend later, Wat toch veel gezeliger is, er een superstorm komt ide alles naar je toe brengt.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Christian

CiteerWat heb je nou aan dat pierkamp als een weekend later, Wat toch veel gezeliger is, er een superstorm komt ide alles naar je toe brengt.
En vervolgens de pier en het strand niet op mogen vanwege de langsvliegende basaltblokken. :lol:  
Christian Brinkman

Jeroen Nagtegaal

Mischien... Maar als je geluk hebt kun je vanuit de snackbar vogelen, Ook mooi, en lekker warm zitten, als ie open is, Maja het duurt nog 3 weken, dus we wachten maar.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

teunvankessel

Citeer
CiteerWat heb je nou aan dat pierkamp als een weekend later, Wat toch veel gezeliger is, er een superstorm komt ide alles naar je toe brengt.
En vervolgens de pier en het strand niet op mogen vanwege de langsvliegende basaltblokken. :lol:
Ja haha, loop je de dag erna naar de pier..
huu? is die weg ! :lol:  
Groet Teun
Jizz-birder



Hoaxbirders

henkjanvdkolk

Citeer
Citeer
CiteerWat heb je nou aan dat pierkamp als een weekend later, Wat toch veel gezeliger is, er een superstorm komt ide alles naar je toe brengt.
En vervolgens de pier en het strand niet op mogen vanwege de langsvliegende basaltblokken. :lol:
Ja haha, loop je de dag erna naar de pier..
huu? is die weg ! :lol:
CiteerVorstenbosch aan Zee, klinkt wel stoer 

of de pier is gewoon naar Vorstenbosch aan Zee gevlogen

[met de nodige papegaaiduikers uiteraard ;) ]
Groeten,
Henk-Jan van der Kolk

nicky hulsbosch

Hallo allemaal,

Er is een kleine alk gevonden bij Maasmechelen(Belgie). Een aantal kilometers van Maastricht. http://www.natuurhulpcentrum.be/.
Dus in het binnenland word het opletten op zeevogels en zeker de komende dagen.

nicky
Groeten Nicky Hulsbosch

http://waarneming.nl/user/view/1739

JRoosma

Een piepkleine pinguin  :lol:  
Jaring Roosma

oostsouburg

Misschien zal het wel meevallen die superstorm. Om dit al zo ruim van te voren aan te kondigen lijkt mij wat voorbarig, er kan in twee weken tijd nog zoveel veranderen. Maar als ie komt ben ik met mijn camera op de boulevard in Vlissingen. Komende nacht van donderdag op vrijdag voorspellen ze ook fikse wind, jammer dat deze 's nachts komt.

Groet Chris

frankmeer

Nu: Piet Paulusma in De Wereld Draait Door over de Superstorm
Frank van der Meer

RWester

CiteerMisschien zal het wel meevallen die superstorm. Om dit al zo ruim van te voren aan te kondigen lijkt mij wat voorbarig, er kan in twee weken tijd nog zoveel veranderen. Maar als ie komt ben ik met mijn camera op de boulevard in Vlissingen. Komende nacht van donderdag op vrijdag voorspellen ze ook fikse wind, jammer dat deze 's nachts komt.

Groet Chris
Morgen dus iedereen z'n voordeur controleren of er niet iets tegen aan ligt :grin:

Storm in een glas water? De mijne is half leeg/vol, dat wordt een pittige storm :whistle:  
Met vriendelijke groet,

Remco Wester


Jeroen Nagtegaal

CiteerKomende nacht van donderdag op vrijdag voorspellen ze ook fikse wind, jammer dat deze 's nachts komt.
Juist Leuk, lekker in de wind bij het Windorgel!! En als het even helder is ziet het er nog fantastisch uit,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Zonnekoning

#51
Een beetje off-topic, maar de eerste bananen zijn inmiddels aangespoeld. :lol:
Groeten, Lodewijk Jan Coté,
IVN/KNNV Zwolle, VRS De Kooi,
Verzorgingshuis Zandhove.

Zonnekoning

Ik weet niet of het mag, maar klik. :lol:  
Groeten, Lodewijk Jan Coté,
IVN/KNNV Zwolle, VRS De Kooi,
Verzorgingshuis Zandhove.

Jeroen Nagtegaal

Vanovond gaan voor het eerst sinds 10 jaar gaa de maeslandkeering dicht waarschijnlijk, en er is gehele dijkbewaking.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

frankw

#54
vanochtend op RTL nieuws een korte reportage over vogelopvang De Wulp in Den Haag met een verzameling kleine Alken en een papegaaiduiker. Aan komen waaien tijdens de storm van afgelopen week.
Ik zal ff een link opzoeken..


link: http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/rtlnieuws/b...s.avi_plain.xml

Tim de Boer

mijn zusje keek net dus zag het ook, ze hadden ook nog een nosto en een mooie adult jan maar die had het niet overleefd
Jong? Natuur? De NJN natuurlijk! http://www.njn.nl

frankw

#56
Citeermijn zusje keek net dus zag het ook, ze hadden ook nog een nosto en een mooie adult jan maar die had het niet overleefd
há! wel weer ff 3 nieuwe soorten voor mijn tv lijst  :lol:

edit: ohnee papduiker natuurlijk 130x voorbij zien komen op discovery.. :gap:  

Ted van der Knaap

Citeervanochtend op RTL nieuws een korte reportage over vogelopvang De Wulp in Den Haag met een verzameling kleine Alken en een papegaaiduiker. Aan komen waaien tijdens de storm van afgelopen week.
Ik zal ff een link opzoeken..


link: http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/rtlnieuws/b...s.avi_plain.xml
..op deze link nog een filmpje, specifiek over de papegaaiduiker..

http://dvplayer.anp.tv/player/anp_popup.ph...owser=Microsoft Internet Explorer&agent=Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.0.3705; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 4.0)&platform=Win32&version=4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.0.3705; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 4.0)&code=Mozilla

edit- misschien wat seconden "reclame"er voor
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

geertje

Hier de pap.duiker in De Wulp; hoop dat hij het redt!
Groeten,
Gera Nieland

geertje

En een Noordse stormvogel; ook in De Wulp
Groeten,
Gera Nieland