Waarneming.nl-dag in het prachtige Twente

Gestart door Tim Asbreuk, april 12, 2016, 15:43:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

jeroenroelofsen

Ik ook. Hopelijk volgend jaar een extra leuke in de Weerribben/Biesbosch of welk willekeurig andere veelzijdige gebieden dan ook :)
Met vriendelijke groet
Jeroen Roelofsen
Mijn waarnemingen
Mijn website
Recente blog; Zuidpier IJmuiden
Nieuwe vogel soorten; Zeekoet, Kleine Rietgans, Strandleeuwerik, Waterral, Witgatje   (185 totaal)

Josee

Ik sluit me hierbij aan, jammer. Volgend jaar betekent wel extra lange voorpret  :lol:

Fijn weekend!
°¨¨°º~.gevleugelde groet.~º°¨¨°

josée van oers

Martine Lemmens

Om een aanvulling op Alex te geven:
Inderdaad konden we helaas we de Waarneming.nl dag dit jaar niet laten doorgaan. De voornaamste reden is een tijdelijk tekort aan personeelsuren door wisseling van de PR-medewerker. Daarnaast willen we de organisatie van de dag anders (wat groter) gaan aanpakken. De bedoeling is dan ook om deze volgend jaar zeker weer te laten plaatsvinden.
Business development Waarneming/Observation

Douwe van der Ploeg

Citaat van: Martinel op mei 10, 2017, 16:57:05 PM
Om een aanvulling op Alex te geven:
Inderdaad konden we helaas we de Waarneming.nl dag dit jaar niet laten doorgaan. De voornaamste reden is een tijdelijk tekort aan personeelsuren door wisseling van de PR-medewerker. Daarnaast willen we de organisatie van de dag anders (wat groter) gaan aanpakken. De bedoeling is dan ook om deze volgend jaar zeker weer te laten plaatsvinden.

Hoi, wie ben jij en spreek je namens waarneming.nl? We hebben hier op het forum een huisregel dat iedereen berichten met zijn of haar eigen naam dient te ondertekenen ;)
Douwe van der Ploeg

Martine Lemmens

Dag Douwe, ik neem tijdelijk de (basale) taken van PR-medewerker voor Waarneming.nl waar, vanwege een wisseling van personeel. Een van de taken van de PR-medewerker is het organiseren van de Waarneming.nl dag, vandaar dat Alex mij vroeg op dit topic te reageren. Ik ben normaal gesproken niet actief op het forum en had daarom die regel even over het hoofd gezien, dit heb ik inmiddels aangepast :).
Business development Waarneming/Observation

Douwe van der Ploeg

Douwe van der Ploeg