Dikbekfuut - Dodaars - hybride?

Gestart door Edwin Russer, oktober 26, 2007, 09:56:56 AM

Vorige topic - Volgende topic

Jos Welbedacht

Jos Welbedacht, Groningen
I said you could find me where the Nighthawks fly - dEUS: One advice, Space
 

P1234

CiteerBaaaleeee! Voor mij istie nieuw, maar ik kan het hele weekend niet :angry:. Hopen dat hij tot na het weekend blijft :whistle:
Ik geloof best dat het afgelopen weekend gezellig was op Vlie, maar we zijn vandaag toch maar niet gegaan :lol:  
Groet,

Peter van Wetter

Mijn waarnemingen;

Edwin Russer

CiteerIk had een dood paard in m'n bek zaterdagochtend. Da's ook niet niks.

(edit: populair topicje trouwens)

Ik ga vanavond maar weer eens naar Kill Bill van Quentin Tarantino kijken :rolleyes:  
Met vriendelijke groet,

Edwin Russer

Wp-ranking/https://netfugl.dk/ranking/2

garryb

CiteerDrank maakt meer kapot...
Jaap wroot
CiteerHeb jij daar al ervaring mee dan?

Uiteraard Jaap! Ik zag ooit op de pleedeur in een kroeg de tekst: "Korsakov, wie was dat ook alweer?"   ;)




frankmeer

Citeer
CiteerDrank maakt meer kapot...
Jaap wroot
CiteerHeb jij daar al ervaring mee dan?

Uiteraard Jaap! Ik zag ooit op de pleedeur in een kroeg de tekst: "Korsakov, wie was dat ook alweer?"   ;)
http://nl.wikipedia.org/wiki/DJ_Korsakoff
Frank van der Meer

Jaap Denee

#95
Citeer
CiteerDrank maakt meer kapot...
Jaap wroot
CiteerHeb jij daar al ervaring mee dan?

Uiteraard Jaap! Ik zag ooit op de pleedeur in een kroeg de tekst: "Korsakov, wie was dat ook alweer?"   ;)
Was een slimme kerel, die Korsakov.

... en Frank maakt een grapje of anders moet hij ook gaan minderen.
Jaap Denee

www.pbase.com/jaapdenee

teunvankessel

CiteerIk had een dood paard in m'n bek zaterdagochtend. Da's ook niet niks.
Ikke Zaterdagavond,
Het heet 'kroket' !
Groet Teun
Jizz-birder



Hoaxbirders

dupont

Citeer... en Frank maakt een grapje of anders moet hij ook gaan minderen.
Hallo Jaap,

Dat moet jij zeggen Jaap; jij had vrijdagavond ook genoeg gehad  :D
Ondanks de teleurstelling was DT Vlieland weer top. Veel vogels, goed eten en een ouderwetse Tante Pe.
Een 100% zuivere Yank stellen we dan maar uit tot volgend jaar.  :rolleyes:

Met vriendelijke groeten,

David Uit de Weerd

Jaap Denee

CiteerDat moet jij zeggen Jaap; jij had vrijdagavond ook genoeg gehad  :D
Ondanks de teleurstelling was DT Vlieland weer top. Veel vogels, goed eten en een ouderwetse Tante Pe.
Een 100% zuivere Yank stellen we dan maar uit tot volgend jaar.  :rolleyes:
Dat klopt, David, maar ik moest die nacht lepeltje lepeltje met vd Aa...
Jaap Denee

www.pbase.com/jaapdenee

RWester

Dan wil ik nú graag de foto's! :twisted:  
Met vriendelijke groet,

Remco Wester


HJDT

Citeer
CiteerDat moet jij zeggen Jaap; jij had vrijdagavond ook genoeg gehad  :D
Ondanks de teleurstelling was DT Vlieland weer top. Veel vogels, goed eten en een ouderwetse Tante Pe.
Een 100% zuivere Yank stellen we dan maar uit tot volgend jaar.  :rolleyes:
Dat klopt, David, maar ik moest die nacht lepeltje lepeltje met vd Aa...
Kom op mensen, hou ook een beetje rekening met jullie collega vogelaars. Dit soort dingen wil toch niemand weten ?? Doe wat jullie niet laten kunnen maar val ons er niet mee lastig  :D  :D  
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

theomuusse

Nou Garry, blijft ons blokkertje lekker staan!
Theo


RWester

Als dat glazen Lagavulin zijn...dan word mij één en ander wél helder :duim:  
Met vriendelijke groet,

Remco Wester


Coenagrion

Zo te zien hebben we wel wat gemist  ^_^  
Coen Nengerman

Ben Wielstra

Die Dodaars blijft wel lang als Fuut sp. op de DB site staan zeg! Ontkenningsfase.

laatvlieger

Korsakov!
Schrijver van een van de leukste stukjes klassieke muziek:
http://youtube.com/watch?v=y41DykcpgRg
Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/

Jaap Denee

CiteerAls dat glazen Lagavulin zijn...dan word mij één en ander wél helder :duim:
Keurige record-shots hoor, Herman.... alle diagnostische details zichtbaar.
Jaap Denee

www.pbase.com/jaapdenee

TjeerdBurger

haha mooie foto's, de twijfel wegdrinken  ;)
maar zo zien de foto's er nog vrij onschuldig uit, waar zijn de echt schokkende foto's? Of willen we die niet zien  :rolleyes: ?

Edwin Russer

Ja Jaap, je staat er gekleurd op :P

Maar was het nu echt een Deception Tours weekend of leek het maar zo :twisted:  
Met vriendelijke groet,

Edwin Russer

Wp-ranking/https://netfugl.dk/ranking/2

Jaap Denee

#110
CiteerJa Jaap, je staat er gekleurd op :P
Dank je, Edwin, dank je...  <_<   De fles Lagavulin was al leeg...
Jaap Denee

www.pbase.com/jaapdenee

Christian

Citeer
CiteerRuud was hier overigens net aan het voordoen hoe hij die fuut onder de steiger vandaan wilde gaan jagen...

Precies, of deed hij de pose voor toen hij de Keizerarend bij Kamperhoek ontdekte :D
Volgens mij was hij gewoon de oorzaak van die lege fles Lagavulin  :whistle:  
Christian Brinkman

Jaap Denee

#112
Ja, ja, je bent dan wel winnaar van die mystery bird-competitie, Christian, maar voordat er allemaal verhalen de wereld in worden geholpen: hij heeft hier gewoon een biertje in zijn hand (te herkennen aan onder andere het type glaswerk: een "vaasje", de schuimkraag en, als je goed kijkt, de helder gele kleur van de vloeistof).

Die gozer daarnaast heeft daarentegen wel duidelijk een whiskietje vast. Een Talisker om precies te zijn. Hoe je dat ziet, leg ik nog wel eens uit.

;)

EDIT: inmiddels heeft de censuur-politie toegeslagen?
Jaap Denee

www.pbase.com/jaapdenee

Christian

#113
CiteerJa, ja, je bent dan wel winnaar van die mystery bird-competitie, Christian, maar voordat er allemaal verhalen de wereld in worden geholpen: hij heeft hier gewoon een biertje in zijn hand (te herkennen aan onder andere het type glaswerk: een "vaasje", de schuimkraag en, als je goed kijkt, de helder gele kleur van de vloeistof).

Die gozer daarnaast heeft daarentegen wel duidelijk een whiskietje vast. Een Talisker om precies te zijn. Hoe je dat ziet, leg ik nog wel eens uit.

;)
Haha, Ruud kan wel tegen een stootje hoor.
Buiten dat, die mysterybird, helemaal vergeten :blink: ...

CiteerEen Talisker om precies te zijn. Hoe je dat ziet, leg ik nog wel eens uit.
Ik ben benieuwd!
Christian Brinkman

Eric Roeland

Ik ben ook erg benieuwd hoe je dat kan zien ( Talisker).
Zover mijn kennis met het determineren van whisk(e)ys rijkt is het toch een combinatie van zien, ruiken en natuurlijk proeven om deze te determineren.

(of het etiket goed lezen natuurlijk)


groet Eric Roeland
met vriendelijke groet, Eric Roeland

garryb

Citeer
EDIT: inmiddels heeft de censuur-politie toegeslagen?

Zou jij willen dat zo'n foto met je harses bij een sollicitatiegesprek ter sprake komt? :P

Over censuur gesproken:

No ******* way een hybride! Die ******* vogel is gewoon een grootsnavelige ******* Ik zou een lekkend vat radioactief afval willen aandragen als mogelijke oorzaak.


 

Ben Wielstra

Ze moeder heeft allerlei sjit gebruikt tijdens de zwangerschap!

Of het is gewoon een dotje.

Jaap Denee

CiteerNo ******* way een hybride! Die ******* vogel is gewoon een grootsnavelige ******* Ik zou een lekkend vat radioactief afval willen aandragen als mogelijke oorzaak.
Juist. Waar waren we ook al weer gebleven: de discussie over een Dikbekfuut - Dodaars - hybride...
Jaap Denee

www.pbase.com/jaapdenee

Edwin Russer

CiteerJuist. Waar waren we ook al weer gebleven: de discussie over een Dikbekfuut - Dodaars - hybride...

Precies, in dat opzicht kan ik digitaal nog geen rigoreuze veranderingen bespeuren. Misschien dat het radioactieve afval ergens anders heeft toegeslagen :)

http://www.lauwersmeer.com/php/wnindex.php...aal=nl&aantal=0

http://www.dutchbirding.nl/pics/pictures.php?page=1&id=4568
Met vriendelijke groet,

Edwin Russer

Wp-ranking/https://netfugl.dk/ranking/2

Jaap Denee

CiteerPrecies, in dat opzicht kan ik digitaal nog geen rigoreuze veranderingen bespeuren.
Tsja Edwin, je vergist je natuurlijk niet zomaar. En ondanks het feit dat veel mensen nu heel hard roepen dat het een Dodaars is, leek er in de praktijk toch wel iets geks met deze vogel. Dus ik kan me voorstellen dat ze dat willen uitzoeken, en dus nog een slag om de arm houden.
Jaap Denee

www.pbase.com/jaapdenee