Overzichtskaart met pointers

Gestart door Gerben Mensink, november 03, 2017, 16:33:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gerben Mensink

Ik probeer een overizichtskaart te maken met pointers. Zoals beschreven in de laatste nieuwsbrief. Ik kan alleen niet vinden waar ik 'toon markers' kan aanklikken als ik daar ben aangekomen. Kan iemand mij aangeven waar die knop zit?
groet,
Gerben Mensink

HPM

Herman van der Meer

Gerben Mensink

Bij mij niet. Of zit ik in een verkeerd scherm?
groet,
Gerben Mensink

Gerben Mensink

Hieronder de tekst uit de nieuwsbrief. Ik zoek de oranje onderstreepte mogelijkheid  :-[
groet,
Gerben Mensink

HPM

Citaat van: Gerben Mensink op november 03, 2017, 17:24:13 PM

Bij mij niet. Of zit ik in een verkeerd scherm?

Dat is de landelijke kaart. Je moet de gebiedskaart hebben.
Ga naar een gebied. Dat kan op verschillende manieren.  Dan naar waargenomen soorten. Dan achter de gewenste soort op het juiste icoontje drukken. DAn nog at instellingen invullen en op OK drukken.Het is een beetje omslachtig.
Herman van der Meer

Gerben Mensink

Helder. Dank je. Het zit hem er waarschijnlijk in dat ik probeerde om voor heel Zwolle en overzicht te krijgen van een soort. Dat zijn dus een heleboel deelgebieden bij elkaar. Dat lijkt niet te kunnen (althans, mij lukt dat niet). Leek me nou juist zo handig om zo overzichtkaartjes te maken van al mijn wespvlinderwaarnemingen (per soort) voor een artikeltje.
groet,
Gerben Mensink

Gerben Mensink

Gelukt. Dank voor je uitleg Marleen!  :duim:
groet,
Gerben Mensink

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

rapunzel

Koos Ballintijn