verwijderen abusievelijk fout ingevoerde foto's

Gestart door maarten.platteeuw, februari 01, 2017, 17:42:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

maarten.platteeuw

Het zal wel stommigheid van mij zijn, maar ik heb gemerkt dat ik niet bij machte ben om abusievelijk fout ingevoerde foto's bij een waarneming die ik (in Costa Rica) heb gedaan van een Eyelash Viper (een slangensoort) weer te verwijderen. Nu staan daar dus ook (heel suf) vijf foto's bij van een Crested Guan. Ik zou dit met groot genoegen herstellen, indien ik wist hoe. Kan een moderator / admin me hierbij bijstaan?

Met vriendelijke groeten,

Maarten Platteeuw

maarten.platteeuw

Hallo Marleen,
Hartelijk dank voor je reactie, maar het helpt me (helaas...) niet verder. Ik klik op het camera-icoontje, krijg dan inderdaad een ander scherm, maar daar vind ik helemaal geen opties onder een kopje 'deze foto'. Ik kan dan nog steeds niets. Digibeet dus...

Met vriendelijke groeten,

Maarten Platteeuw

Douwe van der Ploeg

Hoi Maarten,

Een tweede manier is om via Mijn Gegevens (hoofdmenu, tweede van links) op "Foto's" te klikken. Je komt dan in een scherm met al je foto's, waarin je kan zoeken naar de niet juiste (evt. datum aanpassen). Onder elke foto-thumbnail staat daar als het goed is drie icoontjes, waaronder een  :wrong:. Met het kruisje verwijder je de foto.

Zie bijlagen.
Douwe van der Ploeg

maarten.platteeuw

Beste mensen,
Ik apprecieer jullie pogingen mij bij te staan. Maar... Marleen, ik heb rechts van de foto dan inderdaad wél "Over deze soort" staan, maar niet daaronder "Deze foto" en ik zweer je dat ik wel onder mijn eigen account ingelogd ben...

En Douwe,
Ook jouw tip werkt niet... Als ik dan op het 'rode kruisje' tik, wordt mij gevraagd of ik het deleten wil bevestigen en als ik dat dan braaf doe, dan komt er een bericht:

Kan de pagina niet weergeven

  HTTP 500

   
Meest waarschijnlijke oorzaken:
•Aan deze website wordt gewerkt.
•De website bevat een programmeerfout.

   
Mogelijke acties:

   

  De pagina vernieuwen 

   

  Ga terug naar de vorige pagina. 

   

Meer informatie  Meer informatie 

Ik begin echt te geloven dat ik een inferieure versie van world.observation.org heb...

Met vriendelijke groeten,

Maarten Platteeuw

maarten.platteeuw

Ah, eindelijk gaat er iets goed... Ik doe 't nu in observado.org i.p.v. in world.observation.org en nu werkt Marleens methode wel.

Hartelijk dank voor het meedenken!

Met vriendelijke groeten,

Maarten Platteeuw

Douwe van der Ploeg

Dat wilde ik net voorstellen, gaat er dus ergens op world.observation.org iets fout. Ik zal het even doorspelen naar Hisko.. Mooi dat het gelukt is!
Douwe van der Ploeg