Ohja er was er nog eentje...
Laatst probeerde ik een koolmees in te voeren via spraakinvoer... dus ik vrolijk inspreken... aangezien ik op de fiets zat, was ik niet erg op mijn scherm aan het letten, maar ik hoorde wel een foutmeldings-pling... dus ik vervolgens nog eens inspreken, wederom foutmelding... ik besefte dat er iets raars aan de hand was, heb het opnieuw ingesproken en probeerde op de foutmelding te letten, maar (omdat ik op de fiets zat) kon ik mijn aandacht maar gedeeltelijk op mijn scherm richten. Ik zag nog net dat er een foutmelding weergegeven werd, iets met "ongeldig" kon ik lezen, maar de melding was te snel alweer weg om precies te kunnen zien wat er stond.
Uiteindelijk, na een aantal keer opnieuw inspreken, kwam ik erachter dat het iets met mijn GPS te maken had... blijkbaar stond die uit... ik vraag me af waarom ik dan überhaupt in het inspreekscherm kon komen, want die checkt vooraf toch of er gps is? maar dit was het geval...
Mijn wens: Laat indien er een fout optreedt met inspreken, de foutmelding staan, totdat opnieuw de inspreekknop gebruikt wordt, zodat je deze ook bijv. 10 sec later nog kan zien, ipv deze na x seconden (het lijkt me op dit moment op 2 sec ingesteld staan?) te verbergen (en de normale knoppen "+1", "bijwerken" en "verwijderen" weer weer te geven... deze knoppen hebben toch geen zinnige functie indien er net een fout is ontstaan bij het inspreken.)