Mystery guest wildcamera. Onbekend, of toch?

Gestart door Marleen, januari 24, 2017, 09:21:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

Marleen

Goeiemorgen,

Ik ga er vanuit dat het aan de hand van deze foto's niet te beoordelen zal zijn. De wildcamera hangt weer dus er komen vast een keer nieuwe (betere) beelden. Maar ja, hier zijn wel de kenners, dus tja, wie weet zeggen jullie toch, het is een ....

http://observado.org/waarneming/view/133869194
Zoogdier onbekend gezien op 21 januari 2017 Norway - Oppland



Toelichting:
Ik denk dat het aan de hand van deze foto's gewoon niet te bepalen is wat het was. De wildcamera hangt nu iets dichterbij. Hopelijk komt het nog eens (beter) in beeld.

Groetjes, Marleen

Rob Koelman

Citaat van: Marleen op januari 24, 2017, 09:21:53 AMIk denk dat het aan de hand van deze foto's gewoon niet te bepalen is wat het was.

Mee eens. Ik heb er overigens een 'dassengevoel' bij...

Wellicht is het nuttig om filmpjes te maken. Daarop zijn vaak net wat meer kenmerken te zien dan op een foto.

Met vriendelijke groet, Rob

Rob Koelman

Citaat van: Marleen op januari 24, 2017, 11:09:14 AMIk dacht vos. Die heb ik hier ook al een keertje gezien.

Vos zou inderdaad goed kunnen. Na opnieuw de foto's bekeken te hebben lijkt er een vossenstaart zichtbaar te zijn...
Met vriendelijke groet, Rob

Theo Linders

Citaat van: Rob Koelman op januari 24, 2017, 11:22:51 AM
Citaat van: Marleen op januari 24, 2017, 11:09:14 AMIk dacht vos. Die heb ik hier ook al een keertje gezien.

Vos zou inderdaad goed kunnen. Na opnieuw de foto's bekeken te hebben lijkt er een vossenstaart zichtbaar te zijn...

En op de linkerfoto met wat fantasie ook een vossenkop...
mvg,
Theo Linders

www.jnm.nl
www.zootierliste.de

Oenanthe

En nu zie je inderdaad een vos, maar dat hoef ik je niet meer te vertellen.
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

Rob Koelman

Citaat van: Marleen op januari 25, 2017, 08:54:34 AMHet is gelukt. Camera hangt nu op een betere plek. En kennelijk doen de batterijen het gewoon met -12  B)

:duim:
Met vriendelijke groet, Rob