Waarneming mijn gebieden

Gestart door marckolk, januari 01, 2017, 17:22:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

marckolk

Hallo allemaal,

Allereerst een goed 2017 toegewenst.

Voor de waarnemingen die ik in mijn tuin doe heb ik een eigen gebied aan gemaat, maar hoe komen nu de waarnemingen die ik doe daar te staan?
Ik heb een aantal waarnemingen gedaan, maar ze komen er niet in te staan.
Zou het kunnen liggen aan dat ik ze van huis uit doe en dat er dan geen vorrect gps signaal is.
Soms sta ik dan volgens mij telefoon aan de andere kant van de straat ofzo.
Ik zou het wel leuk vinden om aan het eind van het jaar te zien wat ik allemaal in mijn (kleine stadstuin) heb gehad.

Alvast bedankt

Groeten Marc

marckolk

Ik zie dat ik te snel ben geweest.
Het kwam idd omdat ik volgens de gps niet in mijn tuin sta.
Het werkt dus wel, alleen moet ik de plaats handmatig invoeren

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Dorine Loman

Mijn vraag lijkt hierop. Ik heb diverse waarnemingen in Mijn gebied staan, maar als ik op Waargenomen soorten voor dat gebied klik, krijg ik niet alle soorten te zien die in de waarnemingen staan. Het gaat over mijn eigen tuin waar ik nog geen jaar woon, dus het aantal soorten is makkelijk handmatig bij te houden: het zouden er 21 moeten zijn (ik check nu alleen de vogelsoorten), in de 'standaard' setting krijg ik er 16, met 'alleen eigenaar' uitgeschakeld worden het er 19, maar nog steeds geen 21.
Er is geen sprake van verborgen waarnemingen of embargo.
Die waarnemingen van eigenaar zijn ook al vreemd trouwens, want alle waarnemingen in dit gebied heb ik zelf gedaan.
Het is mij een raadsel, wie weet de oplossing?

hiskodevries

Dorine, zonder relevante links kan ik hier weinig van zeggen, maar of de waarneming valt niet in je gebied of de waargenomen soort(en) zijn niet inheems. in het laatste geval moet je even wat meer vinkjes zetten
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0